Hur ska jag kunna hålla mig...




Hur ska jag kunna hålla mig från att:

1. Öppna de paket som är till mig?!

2. Gråta av omtanken att ni tagit er tiden och
besväret att fixa dessa klappar till mig och barnen?!


I går kväll när jag kom hem från en lång dag i Umeå,
och en ännu längre hemfärd på grund av uselt före
(halka, regn, snö, spårigt underlag, och sedan
snörök när det blev vinterväg) och på det ett par
onda ögon
då även jag fått ögoninflammation :-/
 må ni tro att jag blev jublande glad över att finna
alla dessa paket på mitt köksbord!!!

De tre översta paketen hade goa Miranda varit förbi och
lämnat till mig och barnen, och de tre understa paketen
samt två kort
låg i ett stort brev som underbara Ing-Britt
tagit sig åmaket att skicka till oss.

TUSEN TACK!!!
Jag blir så rörd över omtanken

Barnens paket kommer utan problem att kunna sparas
till sjävlaste doppare dan, men paketen som är till mig
kommer jag att ha det svårt att hålla mig i från.

Men jag looovar att försöka! ;-)

Nu ska jag vila ögonen lite, men tittar in till er
alla senare i kväll...

KRAM så länge!








carina säger

Visst blir man nästan som ett barn igen till jul :)

Du vet... se men inte röra Ler

Kramen♥

2011-12-21 @ 14:51:17
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Åsa säger

Skönt med ett livstecken, blir ju orolig när Du inte uppdaterat, trodde ju nästan nått gått på tok igår när Du var ute och körde bil.

2011-12-21 @ 14:53:33
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Jenni säger

Va roligt att få paket! Vi hade en hel ica-kasse med julklappar på dagis som barnen gjort och slagit in. Kan ju ana vad som är i dem men det är ändå så roligt att de har fått pyssla ihop egna julklappar...de sparar vi till julafton, om än Rasmus gärna ville vi skulle öppna dem bums :-)



Tänkt så fel jag hade angående ögoninflammationen, vi måste ju haft himla tur då våra inte smittat oss vuxna iaf de gånger de haft ögoninflammation.



Hoppas du blir bättre till julafton iaf! :-)



Kram

2011-12-21 @ 15:21:30
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Vero säger

Jag har fått en klapp av min vän Nattlärkan som jag har lagt vid vår lilla lilla gran. Men jag ska hålla mig. Så många fler klappar än så blir det inte men jag har några till mina barn som också ska in under granen. Men det fixar jag på fredagsnatten täntke jag. Ska slå in de sista idag är tanken.

2011-12-21 @ 15:30:02
URL: http://klimakteriekossa.blogspot.com
Anna-Lotta säger

det var både goda o dåliga nyheter. stackare som fått smittan. det går över fort eller? och köra under såna förutsättningar är fruktansvärt tröttande. skönt att du är hemma nu i alla fall.

roligt med paket!!!! det är du säkert väl värd.

2011-12-21 @ 15:46:09
Anna-Lotta säger

p.s. exakt en sån där korg gav jag till min bästis. ha h aha ha. den har hon till att plocka in örter o annat smått från trädgård och växthus. så fin!

2011-12-21 @ 15:47:25
Therese - Sockenvägens Söta säger

Anna-Lotta - Ett par dagar upp till en vecka kan man få dras med otyget, Luran hade jätte lindrigt då det var över på två dagar, Bogge är inne på tredje dagen och jag har drabbats värre än dem så jag siktar på att iaf försöka bli kry till jul, önska kan man ju ;-P Och korgen blev en tidig julklapp till mig själv, ska arrangera julgodis i den tänkte jag, lätt att flytta undan och gömma för barnen (läs mig själv) KRAM!

2011-12-21 @ 18:09:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Emelie - Mamman som älskar vitt säger

Hehe okej, tur ni har under kontroll. Buhu tråkigt med ögoninflammation, hoppas det mesta lagt sig till julafton iallafall.



Tur man har fina vänner, förstår du är nyfiken :-) Postade din ljuspåse förut idag innan sista tömningen, så förhoppningsvis skall den väll ploppa ner hos dig på imorgon eller fredag hoppas jag :)



kram!!

2011-12-21 @ 21:45:19
URL: http://njutensmula.se
ansepanse säger

vilka fina vänner :)

och förresten, stackars dig som också fått ögoninflammation nu, krya på dig nu och ta hand om dig vännen

bamsekramar

2011-12-22 @ 10:47:14
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Johanna - Mamma till Leija ♥ säger

Här é en till som vill öppna paket NUUU! Hihi!

Tack! God jul på er också! :)

Kramar

2011-12-23 @ 10:42:29
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: