Ett barn kort




Här har vi haft en synnerligen effektiv dag
målarfronten!

Förutom att täckfärgen nu målats färdigt på x antal
brädor så har även lekstugan fått en vägg målad
för att vi skulle få en bild av hur det färdiga
resultatet
kommer att bli.

Och det blir så bra. Till och med bättre än
vi från början föreställt oss :-)

i morgon efter att jag skjutsat faster S
till flyget åker jag upp och fortsätter måla.

(Det går bra tack vare att vi har världens bästa markservice
som tillhandahåller både barnpassning och mat!)

Luran stannade kvar hos farmor och farfar då kusin Elias
 också skulle sova över, så i kväll är vi ett barn kort
här på Sockenvägen.

Nu ska den lilla busen i säng, och även om jag
vill kika in hos er alla så orkar jag inte det i kväll.

En dusch och vår härliga säng lockar efter ett
par nätter i stugan i kombination med målning.

Hoppas er midsommar varit toppen och att
ni får en rasande bra start på veckan!

Jag återkommer i morgon eller övermorgon med bilder
 av lekstugan
så ni får se färgkombinationen vi valt.

Dessutom har Luran varit på loppis och
köpt sin första sak i helgen, vad det är
ska ni också få se :-)

Sköt om er så länge








Johanna - Bf 10 September ♥ säger

Så skönt att det blev bra! Ska bli spännande att se hur det blev & va Luran shoppat! Jaså, Luran har rymt hemifrån nu igen. Skönt att bara ha ett barn hemma en liten stund. Jag é också trött, så ska genast gå & lägga mig. Sov gott!

Kram kram

2011-06-26 @ 21:21:52
URL: http://skuggis.wordpress.com
Nina säger

Ska bli väldigt kul att få se bilder på lekstugan =) Gud så härligt att ni har sån hjälp. Det är ju ett måste då man bygger/målar.

Märker ju det i sallsjön att det går väldigt tröööögt för oss =p Barnen tar mycket tid.

Verkar som ni haft en bra midsommar helg =)

Här har Anton blivit förkyld, eller det verkar sitta i luftvägarna. Låter fruktansvärt då han andas. Skulle tippa på att jag kommer få va vaken en hel del inatt =/



Kramar till dig!

2011-06-26 @ 22:47:08
URL: http://ninuz.blogg.se/
Jenny säger

Spännande att se färgvalet =)

Här längtar jag också till en dusch och sängen, efter en härlig husvagnshelg. Borta bra men hemma bäst =)

2011-06-26 @ 23:05:35
URL: http://frusahlen.blogg.se/
Tina säger

Hej hjärtat! Vad duktiga ni är!! Ska bli roligt att få se vad ni har valt för färg till lekstugan! Vår kommer tråkigt nog bli svart och vit men med en massa färgglada detaljer till. Vad härligt att ni har sån bra hjälp med barnen och markservicen, det betyder så mycket när man håller på med ett sånt projekt som ni gör. Tack för din fina kommentar gumman! Jag kämpar på med mina hjärnspöken. KRAM!

2011-06-27 @ 08:05:02
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
Nina Liljedahl säger

Vad duktiga ni har varit i helgen! Målar ni bädorna i stugan eller har ni pendlat emellan? Det blir så spännande att få se vilken färh ni valt, visar du någon bild på lekstugeväggen eller får vi ge oss till tåls till huset är brädfodrat och klart?

2011-06-27 @ 09:58:52
URL: http://skogalund.blogg.se/
Linda säger

Så duktiga ni är, själva har vi inte dragit ett enda drag med penseln på huset under hela helgen:(



Är det in till Ösd du ska hoppas jag du kikar förbi på vägen hem:)

Kram

2011-06-27 @ 10:44:07
URL: http://uppochnervandahuset.se
Anne säger

Åh vad duktiga ni är! Det ska bli spännande att se bilder sen.

Ha det gott vännen KRAM

Ps jag tycker att den unge mannen på bilden är rysligt go´ ;-)

2011-06-27 @ 20:57:29
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: