Note to myself

  


Shoppa INNAN du tipsar!!!

För inte fanns det några fat kvar i dag
då jag var in på Blomster och skulle köpa mig ett...

There is no place like HOME hittade därför
aldrig hem till Sockenvägen :-/







Tina säger

Godmorgon hjärtat!

Åh jag hoppas att natten inte har varit allt för tuff för dig. Att barnens hosta gav med sig så att du har fått sova. Vad synd med fatet! Det var ju så fint! Vad fina dina hjärtan på tråd är efter ett år, jag tycker mina tappar färgen på bladen och blir liksom tråkiga, de växer ju och så men jag tycker inte alls att de är så fina som dina. Verkar som om ni var på ett mysig kalas igår. Njut av ännu ett kalas idag hjärtat! Var rädda om er! Många kramar FINA du <3

2011-03-13 @ 07:01:44
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
Nina Liljedahl säger

Neej, vad tråkigt! Jag tyckte verkligen att du skulle ha fått köpa ett så´nt fat.......Vilken otur!

2011-03-13 @ 12:14:21
URL: http://stallskogalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: