Sänkt priserna




Jag har genomgående sänkt priserna
på de kvarvarande sakerna i min bloppis
 "Min Skattkammare".

Titta gärna in och se om det är något som
skulle passa hemma hos just dig :-)

Jag kan särskilt tipsa om den roliga wiggelkarten
som är kvar i sin kartong. För er i närområdet som
kan hämta den finns en möjlighet till en toppen affär!!!

En julklapp som varenda unge skulle hoppa
jämfota av glädje över att få
!









Nadja säger

Men du, wigglekarten kanske vi skulle ha köpt av er då.. Det blir ju kort frakt åtminstone;)



Ska höra med Freddan ikväll vad han säger!:)

Kram

2011-09-16 @ 12:46:15
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Nadja säger

Har surrat med Freddan nu, men han är osäker på om den ens går att köra hos oss, vi har ju så höga trösklar? Visst hade ni fler va? Jag kanske kunde få komma över och kika isf?;)

2011-09-16 @ 16:03:40
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: