Bröllop på årets sista dag

 
 
2012 fick ett ovanligt fint och kärleksfullt slut.
Vi fick nämligen dela vår vänners stora dag.
 
 
 
 
 
En vigsel är något speciellt,
det är stort att lova att älska
varandra i nöd och lust.
 
 
 
 
 
Simon och Jessica med sin söta Ellen
efter själva vigselakten.
 
 
 
 
 
Luran tyckte att det var spännande
då de nygifta kysstes ;-)
 
 
 
 
 
Här är de nygifta på väg utför trappen
Dorotea kyrka.
 
 
 
 
En sedvanlig skur med risgryn kastades på de lyckliga tu,
men Bogge käkade upp sina gryn istället för att kasta
dem - det är ju enligt honom en synd att låta
 okokt gröt förfaras på detta sättet...
 
 
 
 
 
Jessica strålade så som enbart en nygift
brud kan göra, och var så vacker
 
Jag hoppas verkligen att de nygifta får en riktigt
underbar nyårsafton och att 2013 blir starten
en livslång resa för dem!
 
 
Ps. Dessutom en stor eloge till dem för att de
fixat en sockerfri tårta så att jag kunde ta en
liten bit trots sockerförbud :-) Ds.
 
Ps. Och de fina korten kan jag inte ta åt mig
äran för, utan det är Anna som tagit foto
nr 1, nr 2, nr 5  och nr 7! Ds.
 
 
 
 
 
 



Ljuvligtvitt & busiga gossar säger

Så fint brudpar! :)
Du är duktig med kameran!

Tack för alla härliga inlägg och kommentarer här i bloggvärlden i år!! Du är en fin vän jag gärna hade gett en riktig nyårskram till :)

Önskar dig och familjen en festlig nyårskväll & ett gott nytt åååår!!!! :D ❤

KRAMAR!!!

Ing-Britt säger

Hejsan vännen!
Vilket fint brudpar och vilka vackra bilder du tagit, de behöver då inte besöka någon dyr fotograf som har dig. Bilden på deras händer var bara sååå fin och kommer glädja dem livet ut.
Ha nu en fortsatt fin nyårsafton så höres vi förhoppningsvis redan första dagen på det nya året som jag hoppa och tror kommer bli ett toppenår.

Än en gång..
GOTT NYTT ÅR!!!

Många kramar Ing-Britt

2012-12-31 @ 18:30:35
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Susan säger

Åhhhhh ¨å fint...älskar bröllop. All lycka till era vänner=)

Och GOTT NYTT ÅR=)

Kramar

2012-12-31 @ 18:47:49
URL: http://susan.itelit.com
Jenni säger

Va fina de var! Och snygga naglar Jessica har :)

Här har vi alla på oss finkläderna trots att vi "bara" är i Måntorp, fick t.o.m. Christer att ta på sig finskjortan ;)
Så sällan som man tar på sig klänning så måste man ta tillvara på tillfällena!

Jag hakar absolut på! Jag brukar inte heller ge nyårslöften men i år blir det att ta månad för månad i taget, börja med sockerfri månad och att jag ska träna 3 ggr i veckan! Måste börja löpa igen...sen kan vi kanske planera vilket lopp vi ska genomföra! ;)

Men det tar vi i morgon, just nu sitter jag och väntar på att Göran och Sanna gjort klart marängsviss, sen ska vi skicka upp en ballong och se på film!

Hoppas Ni får ett toppenår!
GOTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT ÅR!
Kramar i massor!

2012-12-31 @ 19:31:43
URL: http://www.sananaolillebror.blogg.se
Petra säger

Hej!
Hoppas att nyår blir bra. & att vi får en bra start på nya hälsosamma 2013.

Vilket fint bröllop. Vilka bilder. Så vacker brud.
Hoppas att du & barnen får en mysig kväll.

kramar underbara du

2012-12-31 @ 19:42:37
URL: http://zupermamman.blogg.se
Ing-Britt Rosenback säger

Åh vad gott med korv och choklad uppe på nån fjälltopp...tror minsann jag tar vägarna förbi ;).
Så du hade inte fotat brudparet själv... Men det var hur som fina bilder.
Bion var inte riktigt min humor och inte tjejernas heller men Tommy skrattade mest hela filmen men så har han ganska så sjuk humor hihihi.. Däremot var vi på Kina och åt innan och det var det godaste jag ätit på länge. Tog in 16 små rätter (ja jag är ett matmonster utan botten enligt många) 8 förrätter och 8 varmrätter men oj vad mätt jag blev. Vitlöksgrillad jätteräka var nog det godaste på tallriken.
Men ditt tilltugg till vinet ikväll lät inte heller helt fel.
Ha de bäst älskade vän, kram Ing-Britt

2012-12-31 @ 20:14:07
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Znogge säger

Jag tycker det är så fint med vinterbröllop och detta är inget undantag! Vilket vackert brudpar, underbar bukett och en fin Ellen!

Gott Nytt År!

2012-12-31 @ 21:07:41
URL: http://znogge.wordpress.com/
Johanna - Mamma till Leija säger

Så mysigt med bröllop!
Ligger i soffan & e proppmätt. Snart dags att ta fram skumpan. Jag får stanna inne, ifall L vaknar & blir rädd. Gott nytt år!
Kram

2012-12-31 @ 23:40:33
URL: http://skuggis.wordpress.com
Nina säger

Va roligt med bilder från bröllopet. Jätte fina! Här ordnade allt sig och vi åt gott och skålade in nya året hos Eva &co. Frid och fröjd! Barnen hade så roligt. 9 busungar! Önskar er ett riktigt bra 2013! Kramen

2013-01-01 @ 10:13:37
URL: http://ninuz.blogg.se
ansepanse säger

åh vad vackert, både brud, brudgum, liten dotter, klänning, bukett, ja allt, och vi som var i Dorotea, inte tittade vi på kyrkan, jag som alltid brukar besöka kyrkor när vi är ute och far, det är en historisk fläkt över gamla kyrkor
bamsigaste kramarna <3

2013-01-01 @ 10:47:12
URL: http://kinaguld.blogg.se
Cissi säger

Vad fint bröllopspar :)

2013-01-02 @ 08:52:50
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: