Tomtefamilj

 
 
Min absoluta favoritblogg bland julbloggarna
är Tomtens Dotter, en blogg som alltid
är värd ett besök!
 
Och om ni ändå kikar in där tycker jag verkligen
att ni ska passa på att vara med och tävla
om denna charmiga tomtefamilj!
 
(Undra just om charmen ligger i kroppsformen
som jag mer och mer identifierar mig med i takt
med att den tredje pepparkaksburken och 
den andra tuben ädelost tömts?!)
 
Tävlar gör ni HÄR!
 
 
 



Erica AKA Tomtens Dotter säger

Mmm då förstår jag att du identifierar dig med tomtemor. Jag känner mig lite lika efter middag, lussebullar, peppisar med ädelost. 6 sorters julmust och 9 sorters glögg...

Och du TACK!!! Nu blev jag riktigt glad!

KRAM

2012-11-04 @ 23:55:21
URL: http://tomtensdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: