Svart trofé

 
 
I går kväll kom mitt svartmålade älghorn
på plats i uterummet.
 
Först var jag lite skeptisk, men mot
den vita väggen och tillsammans med
den svarta soffan blev det riktigt bra.
 
Jag är i alla fall nöjd, och det är ju 
det som är huvudsaken ;-)
 
Nu är den här "hörnan" av uterummet klar,
dock återstår 3/4 att inreda...
 
 
 
 
Dagens projekt är att ta tag i den andra änden
och bland annat få upp min tallrikshylla som ska
dekoreras och piffas med sakerna 
som ni ser ovan.
 
Givetvis kommer helhetsbilder så 
fort jag får bättre nät, tyvärr har jag endast
2G-uppkoppling, så det tar en hiskelig
tid att ladda upp bilder/sidor :-(
 
Här väntar annars mest troligt ett 
biobesök (Ice Age 4) tillammans med
Luran, och lite annat hemma fix.
 
Hoppas ni får en fin lördag!
 
KRAM
 
 



Therese säger

Snyggt!!

Kram

2012-09-29 @ 07:22:15
URL: http://www.vittellersvart.blogg.se
Tina säger

Hej finaste! Ditt uterum ser så fint och mysigt ut, jag måste som sagt komma och hälsa på dig snart. Tänk dig oss två i varsin soffhörna med varsin kopp Munkte. Vi har nog inget problem att få tiden att gå då. Vad mysigt att gå på bio! Elliot hade nog klarat att sitta still en hel film men det är nog värre med Tuva. Här blir det en tur till Ikea igen, jag var där förra helgen också men man kan ju inte vara för ofta på IKEA ;-) KRAM!

2012-09-29 @ 07:51:17
URL: http://familjenrosmer.blogpsot.se
Lizas Lantliv säger

Åh så fint det blir o verkligen DU!!
Supersnyggt med det vita, grå o svarta o så är det ju bara att slänga in en färgklick om man skulle vilja framåt våren!

Ha en fin lördag! ♥

Kramar Liza

2012-09-29 @ 08:58:37
URL: http://lizaslantliv.blogspot.se/
Johanna - Mamma till Leija säger

Det blev ju jättebra! Härligt med bio & hemmafix. Här e det värsta höstrugget, så blir nog en innedag...
Kram

2012-09-29 @ 09:19:01
URL: http://skuggis.wordpress.com
Emelie - Mamman som älskar vitt säger

Åh, det där blev ju jättefint! :)
Kram!

2012-09-29 @ 09:23:55
URL: http://njutensmula.se
Vero säger

Det blev ju skitsnyggt.

2012-09-29 @ 09:52:55
URL: http://klimakteriekossa.blogspot.com
ansepanse säger

det blev ju superfint med det svarta älghornet där på den vita panelväggen :) du har den rätta blicken för sådant :)
Ice Age - jag har de tre första härhemma, hälsa Luran och säg att jag gärna hade kommit med på bion tillsammans med henne :)
bamsigaste kramen <3

2012-09-29 @ 11:03:10
URL: http://kinaguld.blogg.se
Ljuvligtvitt & busiga gossar säger

Men så PERFEKT det blev ;)
Verkligen personlig stil och din stil..
Du får nästan ställa en soffa mittemot också så man kan sitta och spana på älghornet ;)

Mysigt med bio! Är det Lurans första gång? :)
Många Kramar!!

Mikael Olofsson säger

Hej Therese!

Vad härligt att se ni äntligen fått klart! :-) Nu är det minsann din tur att skicka några kort till oss. Så vi får se hur erat rum blev... Är ni hemma v.41? Kommer nog att passera Dorotea i slutet av den veckan, när vi åker till stugan. Passar det så kanske vi tittar in...

Till dess så får ni ha det så bra! :-)

Många (höst)hälsningar från Piteå!

//Mikael&Ulrica

Svar: Ja nu ser även vi målsnöret, till helgen ska vi dra in elen :-D Dock velar jag om själva husväggen, hade bestämt mig för att inte panela den, utan behålla husväggen som den är, men nu ångrar jag mig nog... så det får nog göras nästa år tillsammans med soldäcket ;-P Dessutom saknas de specialbeställda långbordet och bänkarna ännu... så "haltanfesten" dröjer... Men det tar sig iaf sa mordbrännaren ;-DHar passat på att ladda upp lite översiktsbilder nu till bloggen (kommer senare under dagen) medan jag ännu har 3G uppkoppling, kan knappt skicka/ta emot bilder längre pga den dåliga täckningen :-(
Har ringt och påtalat detta för Telia x antal ggr, men ännu har inget gjorts...
Och visst är vi hemma v 41, eller snarare, vet vi att ni passerar så ser vi till att vara hemma då, för vi vill verkligen träffa Agnes (och er med förstås!). Dessutom ligger det några paket till Agnes som just skulle läggas på lådan, men då kan hon få dem "live" istället :-)
Sköt om er så länge <3
Therese Bjärstig

2012-09-29 @ 21:52:23
Anna och livet säger

Åhåå vilken härlig blogg du har:) Glad att jag hittade hit:) Supersnyggt där med hornet! Jag har blivit horngalning, för det är så läckert! Ha en fin dag! Kram från mig :)

2012-10-04 @ 08:43:53
URL: http://annapannaochlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: