Tack x 3

 
 
Tack för alla tips som ni i kom med i inlägget nedan,
jag kan konstatera att ni är bra på att ta hand er själva
med både träning och vitaminer!
 
Jag ska omsätta era tips bums och hoppas
därmed gå en frisk vår tillmötes.
 
Gårdagen tillbringades i staden,
och för en gång skull var barnen faktiskt friska :-)
 
Däremot var jag livrädd att bilen skulle
stanna, då tempen pendlade mellan minus 30-33 grader
större delen av resan. Men som tur var gick det bra.
 
hemmafronten hade jag hjälp av svärmor som
tog med Luran på Zumbaträning, och grannarna som
förbarmade sig över Mac och Bogge.
 
Tack snälla ni!
 
 
 
 
 
Dessutom vill jag tacka Frederica för denna ljuvliga
målning som låg i min brevlåda och väntade på mig
i går kväll!
 
Det är en ära att få hänga ett verk av dig på väggen
ska du veta! Fjädern kommer att göra sig perfekt
i mitt vardagsrum så snart jag införskaffat
en passande ram.
 
Tack snälla du!!!
 
Och för er som bli nyfikna på Frederica kan jag
tipsa om hennes blogg Ljuvligtvitt & busiga gossar.
 
Dessutom kan jag viska i era öron att det
går att beställa några av hennes mest poppulära
och uppskattade alster (se nedan).
 
 
 
Jag passar på att önska er alla en riktigt trevlig helg,
då jag för tillfället inte hinner med att besök er alla.
 
Förhoppningsvis fins tid till det under helgen :-)
 
KRAM
 
 
 



Sussi säger

Ohhh det var kallt. Här hade vi - 20 i morse men det är ju ingenting i jämförelse. Tur att bilen tuffade på.

Det märks att du inte fick någon kommentar från mig på det inlägget för då skulle du inte skrivit att jag var bra på att ta hand om mig. Jag varken tränar, äter rätt eller något annat som är nyttigt för mig ;)

Sv. Nädå, du har nog inget att frukta av skidåkningen. Det du behöver komma ihåg är att lämna telefonen hemma ;)

Ha en supertrevlig helg
Kramisar

2013-01-18 @ 12:35:53
URL: http://allt-om-inget.bloggplatsen.se
Tina säger

Hej finaste vännen min! Så skönt att du kom iväg igår! Här är det bara fint! I eftermiddag väntar badhuset. Hoppas du har fått undan jobbet så att du kan ta helg snart! Massor av kramar

2013-01-18 @ 14:14:23
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
ida säger

tittar in och vill önska er en fin helg. kram

2013-01-18 @ 14:27:48
URL: http://idolinaa.wordpress.com
carina säger

Men vi hörs väl en annan dag :)
Ha det gott vännen♥
Kramen♥♥

2013-01-18 @ 15:00:07
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Jennie & FrökenFlis säger

trevlig helg önskar jag dej!
vilken fin teckning då fått, passar ju fint med dina nya gardiner! :)

stor kram!

2013-01-18 @ 15:55:03
URL: http://jenniesays.blogg.se
Johanna - Mamma till Leija säger

Skönt att det blev en bra dag! Önskar dig en trevlig helg!
Kram

2013-01-18 @ 15:57:25
URL: http://skuggis.wordpress.com
Znogge säger

Det var verkligen en respektingivande temperatur! Jag som fryser när vi har -5. Vilken vacker teckning du fick!

Ha en fin helg!

2013-01-18 @ 16:39:22
URL: http://znogge.wordpress.com/
Ing-Britt Rosenback säger

Hejsan vännen!
Hoppas du nu tagit helg och att hela familjen är samlad för fredagsmys <3. Här blir det strax Västerbottenpaj och ett glas rött till det.
Vilken fin bild du har fått, skulle mer än gärna få hänga på nån av mina väggar. Och hos dig kommer den ju göra sig super med ditt nya tema.
Idag har jag föresten varit till gymmet för första ggn på vääääldigt länge, känns riktigt skönt.
Önskar dig en underbar kväll och helg, kram Ing-Britt

2013-01-18 @ 17:20:37
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Ljuvligtvitt & busiga gossar säger

Men åh gulle dig!
Blev du så glad?
Då blir jag det också :D <3

Och det behövdes nu ikväll, gossarna kraschade min nya dator i golvet så skärmen gick total sönder :(
Det är ju min bästa vän på kvällarna, nästan...

Skönt att du mår bättre! Kan ju faktiskt vara vitaminerna ;) Jag måste också köpa nu. Gossarnas tog slut i veckan så får passa på när dom får nya :)

Hoppas ni har en lugn och fin kväll!
Många kramar

Emilia säger

Huuu vad kallt det låter!!
Trist med alla förkylningar!! Vitaminer av olika sorter är ju bra. Vi äter något som heter Mivi Total. Jag inbillar mig i alla fall att jag håller mig friskare av det.
Ha en fin helg <3
KRAM

2013-01-18 @ 21:00:23
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Finurliga fröken säger

Oj så vackert! Väntar på att få se den uppe på väggen. Håller tummarna för att du håller dig frisk nu. Själv ligger jag däckad i halsfluss. Kram

2013-01-18 @ 21:31:57
URL: http://harligheten.blogspot.com
Linda säger

Ja usch för att vara på vägarna i den kylan. Håll dig frisk hela våren nu...

2013-01-18 @ 22:56:38
ansepanse säger

uj vad kallt, vilken tur att det inte blev något mankemang med bilen
och vad tycker Luran om Zumban? du måste berätta :)
jättefin fjädertavla, jag var inne hos Fredrica och kollade, hon är duktig
kramar vännen och ha en fin helg nu <3

2013-01-19 @ 11:24:22
URL: http://kinaguld.blogg.se
Britt säger

Vilken fin tavla,var in på hennes sida.Hon hade fina tavlor,funderar om jag ska beställa en på hunden i svart.Kram

Svar: Ja Frederica har en oerhörd talang! Blir så imponerd på dem som är så där duktiga på att teckna, skriva, sjunga osv. Jag blir lite nyfiken på dig, visst är det än fågelhund (finsksspets) du har? Jagar du mycket? Är den injagad redan eller en unghund som ska jagas in? Här ska jag ta med Mac på ringträning som Miranda håller i lite senare i dag, bra att socialträna honom, och även käna på vad det innebär att gå i en ring. Det är helt nytt för mig, har jag at i många år men aldrig ställt ut en hund eller gått jaktprov, så detta blir en spännande resa med Mac... Önskar dig en fin söndag! KRAM
Therese Bjärstig

2013-01-19 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: