Björnloppet - anmäl er!

BJÖRNLOPPET den 28 maj 2013, kl. 18.00
 
Nu är det hög tid att ni anmäl er till Björnloppet
Sista anmälningsdag är nämligen 20 maj.
 
Klicka HÄR så kommer ni direkt till sidan där
ni kan anmäla er.
 
Det kommer att vara en gemensam
uppvärmning med Korpen för de som vill.
 
Dam, herr och barnklass.
Anmäl er till 1, 2 eller 3 varv runt sjön!
(3,3 km, 6,6 km eller1 mil)
 
Tidtagningalla anmälda.
Pris till snabbaste tiden i alla klasser!
 
Men man kan GÅ om man vill, för
en cykel lottas ut på startnummer, helt
oberoende av tid och prestation!
 
Även en barncykel lottas ut
till "betalande" barn!
 
Det kommer även hållas en kortare barntävling.
För den krävs ingen anmälan, den kommer att 
vara gratis, och alla barn får pris!
 
50 kronor i anmälningsavgift för vuxna,
20 kronor för barn tävlande runt sjön!
 
VAD VÄNTAR NI PÅ?!
Anmäl er!!!
 
För vem vet, kanske blir det just du som
därmed får en "cykel på köpet" ;-)
 
 
 



Ing-Britt säger

God morgon finaste!
Härlig reklam du gör idag, undrar allt hur många varv du tänkt dig. Som jag har haft det på sistone med förkylningar och latmaskar om vart annat skulle jag nog bara klara av halva första varvet ;).
Vad snyggt det låter med leopardmönstrad klänning. Själv är jag för feg för mönster och satsade på en svart...som vanligt :).
Så smart med sängar som har förvaringslådor. Här har bägge tjejerna separata lådor från ikea under sängarna till saker man vill ha men inte riktigt får plats med eller vill att de ska synas.
Skönt att du är fri från dina knip. Önskar dig en fin dag.
Kramar i massor Ing-Britt <3<3<3

2013-05-15 @ 09:03:42
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
carina säger

Jag tror jag hoppar över det. Men du tänker vara med, förstår jag :)
Kramen fina♥

2013-05-15 @ 10:42:42
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
ansepanse säger

lite långt att åka kanske :D
kramar vännen <3

2013-05-15 @ 12:24:45
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: