Häcken full

 
 
På gott och ont är det skönt att ha
häcken full och massor att göra,
dagarna går så fort då!
 
Däremot så har snön tinat bort ur
vår häck utomhus.
 
Jag lyckades få liv i min gamla kamera
(läs ändade inställningarna) och förevigde
detta. Märkligt att kameran nu helt
plötsligt tar helt ok kort.
 
Den känner nog på sig att dess dagar
är räknade och snart ska bli utbytt ;-P
 
Och på tal om häck, så hoppas jag
att jag ska orka lyfta häcken från soffan ikväll
och bege mig ut för en PW eller lättare jogg.
 
 



Karin Lygnersjö säger

Sv: HAha kan säga att jag oroar mig för hur mina barn kommer bli xD min sambo var en riktig liten buse, klarade sig undan tack vare stora oskyldiga bruna ögon ^^

Åh vad mysigt! Eftersom jag jobbar på förskola älskar jag ju barn i den åldern :) viktigt att ta vara på det :)

2014-01-07 @ 14:47:38
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se
Åsa säger

Nu har jag, Elin & Bullen varit ute en stund, skönt, jag "valde" mellan att gå ut eller dammsuga, tror jag gjorde ett bra val :)

Vi hade paket i postlådan, jag "vann" kläder till Baby Born på Tradera, gillar fynd,

Vi ska försöka köra med matschema, känns som vi äter pasta m köttfärsröra varannan dag,

Kram,

2014-01-07 @ 14:55:48
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
En plats i solen säger

Haha ja den känner nog att den snart åker ut och att en ny är på gång :)

Tack, jag var rätt söt som liten iaf... nästan liga hög som bred haha :) Jag är glad för de bilder mina föräldrar tagit och som finns i min bok för mina första år, kul och se :)

2014-01-07 @ 16:53:04
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
ansepanse säger

stackars kameran blev rädd för att bli helt ratad nu när du beställt en ny, så rädd att den tänkte visa dig att "jag kan minsann fortfarande jag" :)
Sv: bra att du fått ihop en ansökan, håller tummarna
bra att Luran och Bogge kan äta frukost på förskolan istället, då slipper ni ju en massa jäkt på grund av det också
önskar er alla en myskväll
bamsekramen <3

2014-01-07 @ 18:44:45
URL: http://kinaguld.blogg.se
Britt säger

Det var ingen idè att slå ner röven i soffan efter middagen.Utan bara masa sig ut i "vårvärmen"+7 och gå med min promenadkompis,som kan gå hur långt som helst i alla väder.Och det är tur att man har en sån vän på fyra ben...Det var lite segt på jobbet på eftermiddagen,både jag och barnen var trötta...Vilken fin bild på barnen i snön,mysig morgonbild....Ha en bra kväll...Kram

Svar: Här gjorde jag felet att slå ner rumpan direkt efter middagen, så varken PW eller jogg, men tog å dammade av min träningscykel för då kunde jag träna samtidigt som jag satt på rumpan - win-win ;-D Hoppas du har en mysig kväll, här somnade barnen snabbt, märks att förskolan tar på krafterna... KRAM!
Therese Bjärstig

2014-01-07 @ 19:32:26
Linda / CandyGirl säger

Så gör mina prylar också.. och jag har dessutom försökt att uppfostra dom till att fatta bara man "hotar" med att skaffa nytt... det brukar funka - faktiskt.

2014-01-07 @ 22:19:52
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: