Ingen badkruka

 
 

Wow, vilken helg! Strålande sol och
underbara dagar i sommarstugan.
 
Både på fredag och lördag tog jag mig
ut och sprang, vilket är bra då större delen
av tiden i stugan annars går ut på att äta
och dricka gott ;-)
 
Barnen har lekt och badat med sina
kusiner, och sommaren har officiellt startat
i och med att stugan är storstädad och vi har
sovit våra första nätter för säsongen där.
 
 
 
 
 
 
Det var inte bara barnen som badade,
även Bus passade på att svalka sig i ett
välfyllt dike då vi var ute och sprang.
 
Jag hade god lust att följa hans exempel
för det var riktigt varmt...
 
Men jag höll mig  tills jag kom tillbaka till
stugan där jag efter löpturerna badade både
på fredag och lördag - det måste vara rekord
för en badkruka som mig!
 
Nu siktar jag på att hitta och köpa en
billig våtdräkt så att jag kan simma lite
längre då jag är i stugan.
 
Så har någon tips på vart man hittar
billiga och prisvärda våtdräkter får ni
gärna tipsa mig!
 
 



Ing-Britt säger

Hej igen!! Bara jag som tjatar ut dig ;).
Vad härligt ni verkar ha haft det och Bus ser ju ut att njuta av sitt bad något jag har svårt att tro att du gjorde av dina...ni kan inte ha någon värme i vattnet än... Jag har lyckats komma i till midjan sen har jag gett upp trots att vi har 20 grader i sjön.
Min jobbarkompis som ska ge sig på klassikern och hon köpte en våtdräkt från simbutiken som hon var förvånad över att den inte kostade mer, sök på google så borde du få napp.
Kramar i massor <3

2014-06-09 @ 08:42:18
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Linda / Candygirl säger

Våtdräkt... jösses... nu blir det serös träning hör jag... hoppas du hittar nåt bra.

2014-06-09 @ 08:56:10
URL: http://www.candygirl.nu
znogge säger

Så härligt att sommaren är i full gång! Ni verkar gilla att bada hela gänget ;-)

Kram

2014-06-09 @ 10:06:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
Johanna - Mamma till Leija säger

Så härligt att va i stugan & dessutom bada lite! Nu är hemmet städat & snart är det dags att bege oss till läkaren för att få ett sjukintyg. Ha en fin dag! Kram

2014-06-09 @ 12:36:53
URL: http://skuggis.wordpress.com
Linda / CandyGirl säger

Svar: Nej inte lillisar.. det har vi massor av vid gula huset... hur mycket som helst. Jag vet faktiskt nästan inte vad nåt vi fick är... jag har inte så god koll på det där med växter.

Nu ska jag ta mig ut en sväng.. det kommer bli nåt mellan 6 och 11,4 km.. allt beroende på hur många varv jag orkar/ids.. det är mulet och KVAVT så...

2014-06-09 @ 14:42:56
URL: http://www.candygirl.nu/
Sanna säger

Låter som ni haft en underbar helg och vad skönt att få komma iväg och bada. Skulle oxå vilja åka iväg till någon stuga, så mysigt.

Angående det här med vikten så vill jag ju stå på 72kg då jag är 1,72cm lång. Jag trivs bäst där. Men det vill ju inte stanna trots att jag ändrat om kosten, men det ger sig nog till slut. =)

Jag ska träffa läkaren i morgon så då får jag veta mera vad som händer. Är bara trött på att gå med smärta hela tiden. Det är ju så mycket nu med allt med avslutning och min födelsedag som jag inte verkar kunna smita ifrån :/

Har du fått något besked ännu? om inte så hoppas jag att du får svar snart. Tog fram boken som jag fick av dig igår, du är underbar Therese.

kramar i massor vännen

2014-06-09 @ 18:55:42
URL: http://sannassmahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: