Nödvändigt

 
 
 
Minus 4 grader ute ännu, så ni må tro att jag är
glad att svägerskan sytt två nya mössor till mig!
 
De behövs sannerligen, för har man inget på
huvudet så fryser man snabbt om man är ute.
 
Jag har en träningsmössa som jag använder
då jag springer som även har reflexer, men dessa
passar perfekt då man är ute och promenerar.
 
De är lagom tunna för att göra så att man
inte svettas, och de är bara att skölja upp
när de börjar bli ofräscha :-)
 
Här har vi förresten ställt in cyklarna för säsongen,
och skiftade då plats i uthuset med sparkar
och spadar - så nu är vi rustade för snö!
 



Lizas Lantliv säger

Åh så fina!
Väntar på en i leotyg jag oxå som en kompis syr åt mig!

Ha en bra dag!

Massa kramar!!

2014-10-15 @ 09:51:41
znogge säger

Oj, så kallt ni har det! Vi hade 13 grader i morse så än så länge milda temperaturer. Mössa vill jag vänta länge till med att använda!

Kram

2014-10-15 @ 10:00:34
URL: http://znogge.wordpress.com/
Åsa säger

Bråkar med Elin varje morgon om att hon ska ha överdragisar, mössa & vantar, varje eftermiddag då hon kommer hem från skolan ligger överdragisar, mössa & vantar i ryggan eftersom det var SÅ varmt.

Väldigt fina mössor.

Kram

2014-10-15 @ 12:04:27
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Emma säger

Väldigt snygga, helst den i leopard. Sydde mig en sån mössa häromdagen :)

Svar: Japp, leo mössan blir "finmössan" å stjärnorna får bli träningsmössa :-)
Therese Bjärstig

2014-10-15 @ 12:31:02
Susan säger

Jättefina mössor=) Låter dock fortfarande helt ovant för mig att ni har snö...det ligger så långt bort från oss här i Skåne där det fortfarande är otroligt varmt för att vara oktober.

Kramar

Svar: Idag har vi haft -8 grader, så långkallingar åkte på då jag var ute på min 30 min PW mitt i dagen! Burr!
Therese Bjärstig

2014-10-15 @ 16:02:24
URL: http://susan.itelit.com
Cissi säger

Jätte fina mössor!
Var har du hittat dom?

Brrr, såg att ni fått snö (och att den försvann igen...)!
Själv hoppas jag det dröjer ett tag innan vintern kommer på riktigt, annars blir det så otroligt låååång ;)

KRAM

2014-10-17 @ 08:10:17
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: