Långfredag

 
 
 
 
I fjol så sprang jag drygt 17 km på långfredagen,
i år är jag nöjd att jag orkat vara uppe en hel
dag och umgåtts med nära och kära.
 
 
 
 
 
 
Vi blev bjudna på mat hos svärföräldrarna
där även kusinerna från Gafsele är för
att fira påsken.
 
 
 
 
 
 
Jättegott och verkligen trevligt!
 
Jag och Bogge tog en promenad i skogen
bakom farmor och farfars hus för att se om
vi såg några spår efter troll eller påskharen.
 
Vi såg varken det ena eller det andra.
 
 
 
 
 
 
Men det är ju först i morgon påskharen kommer
sa Bogge, för han vet när det är lördag och 
barnen får äta lördagsgodis...
 
Men någon nöd går det då rakt inte på dem 
för de har redan fått fem ägg som de börjat
norpa godis ur ;-p
 
Dessutom har de fått fina mössor, tröjor,
pengar och vätskeflaskor i form av kaniner
tillsammans med äggen.
 
Själv har jag fått en underbart fin kyckling
som Bogge gjort på förskolan.
 
Näbben på sne, men SÅ charmig!
Precis som dess skapare ;-)
 
 



Anonym säger

Tittar in för att önska Er en glad påsk <3

2015-04-03 @ 20:36:57
Miranda säger

Har skrivit första inlägget ;-)

2015-04-03 @ 20:38:20
Linda / CandyGirl säger

Toppenfin kyckling

Och du... långfredagen låg i slutet på april i fjol. Du kanske hinner dina 17 km...

Ha en fortsatt skön påsk

2015-04-03 @ 23:09:42
URL: http://www.candygirl.nu/
Ing-Britt säger

God morgon finaste denna påskafton!
Så mysiga bilder på ert lilla charmtroll <3. Och visst har han rätt att påskharen kommer först idag, jag var ut vid fem imorse innan jag for till jobbet och gömde tjejernas ägg, tänk att det blir de nog aldrig för stora för....18 och snart 14år gamla ;).
Hoppas nu att du känner dig någerlunda pigg idag så ni kan fira lite påsk även idag.
Påskkramar i massor <3<3<3

2015-04-04 @ 07:36:38
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Johanna - Mamma till Leija säger

Härligt att få mat & umgås! Och vilken söt kyckling! Kram

2015-04-05 @ 09:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: