Brinner i bröstet

 
 
 
Idag masade jag mig ut på min andra
löprunda sedan jag sprang halvmaran.
 
Har känts svårt att komma igång och
motivera sig utan något nytt mål...
 
Men det verkar bli bättre tempo
på 5 km som blir nya målet ;-p
 
Jag fick nämligen ett ofrivilligt snabbt
pass (för att vara mig) då jag efter 2,5 km
kom på att jag om ca 30 min hade tid
för att ta p-spruta och var tvungen att
ta mig hem i tid för att hinna duscha
och ta mig dit...
 
Så jag hade ett bra incitament att
pinna på kan man lungt säga!
 
Trots uppförsbacke nästan hela 
vägen hem och höga km tider de
första km så slutade rundan med
råge under 30 min så nu har
jag fått mersmak för att 
träna lite fart :-)
 
För jag kan lova att det brann i
bröstet de sista 500 m, och passande
nog så spelades den låten samtidigt
som jag pressade mig den sista
biten hem.
 
Så nu vet du vad som väntar framöver
Martina - intervaller och fartlek! 
 
 
 
 
 
 
 



11:an säger

Snart kommer jag hem så ska du få släpa med mig på dina underbara påhitt!😙Kan ju inte skylla på fingrarna hur länge som helst, har hört att de är ju ändå benen och pannbenet man använder🙈😂

Svar: Ha ha - precis <3 Du är efterlängtad! Ladda för backintervaller ;-P
Therese Bjärstig

2015-08-13 @ 12:15:08
åsa i åsele säger

Bra jobbat, Du är duktig.
Jag måste börja röra mig mer kontinuerligt, skulle behöva en PP, en personlig plågare.
Känner efter all bilåkning att kroppen "sitter fast" upphakningar å kotförskjutningar ;-)
kram

2015-08-13 @ 12:51:04
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Jenni säger

Usch va jag blir stressad ;) Fast det är ju på ett bra sätt ändå!

Jag har inte sprungit något i augusti. Halsontet började den 2:a och sen har det suttit i, kraxar fortfarande och är slemmig :p
Du är bra mycket snabbare än vad jag tror jag kan bli, har haft otroligt svårt att pressa mig under 30 på femman!

Bra jobbat!
Kram

2015-08-13 @ 14:25:14
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Linda / CandyGirl säger

åh.. sånt är boring... men jag borde väl.. lunkar mest på i min egen takt bara för att må bra ju..

2015-08-13 @ 15:51:39
URL: http://www.candygirl.nu/
Tina säger

Heja dig! Vad duktig du är vännen! Tack för din fina kommentar! Jag försöker verkligen strunta i vad alla andra tycker och njuta av detta! Han får mig att må så bra! KRAM

2015-08-13 @ 15:53:48
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
Julia Wisniewska säger

Gud vad duktigt du är, heja heja!

förresten så har jag just nu en tävling på min blogg där man bland annat kan vinna solglasögon/vanliga glasögon med eller utan styrka. Kolla gärna in och var med om du känner för det, hade varit jättekul :)


Svar: Var med i din tävling för någon dag sedan så nu ägnar jag mig åt att hålla tummarna ;-) behöver träningsgladögon märkte jag inte minst i dag då mina vanliga åkte av och jag fick springa utan....
Therese Bjärstig

2015-08-13 @ 17:30:00
URL: http://wisniewskajulia.devote.se
Johanna - Mamma till Leija säger

Skönt att springa lite! Hoppas du hann i tid för att ta sprutan :P Idag mår Leija bra igen! Bara matlusten som ska komma tillbaka... Kram

2015-08-13 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: