Urtypen av dålig bloggare

 
 
Jag utgör nog urtypen av en dålig bloggare,
för ska man ta fina bilder på den mat
man ska inmundiga ska man inte
vara så glad i mat som jag...
 
Således blev det inga bilder på den
goda mat som vi åt då vi var i
Göteborg ;-P
 
Inte heller lyckades jag föreviga
barnens höjdpunkt på resan.
 
Det var nämligen inte Universeum
(men det var näst bäst enligt Bogge!).
 
 
 
 
 
 
Inte heller Liseberg...
 
 
 
 
...eller sockervadd.
 
 
 
 
Från stranden blev de ett par foton,
och det var ju tur då Luran älskade
att plocka snäckor.
 
 
 
 
Men bådas favorit var nog ändå då
vi åkte till bekanta i Kvibille där vi
fikade vid dammen och barnen
fick meta abborre :-)
 
Vi blev även kvar på middag,
så barnen blev varma i kläderna
och sprang runt och lekte, kollade
in kossorna, ekorrarna och deras
självgående gräsklippare "Fido".
 
Och innan vi avrundade och åkte
hemåt hann de spela spel och
lägga pussel.
 
Vardagliga saker som alltså
uppskattades mest!
 
Men som sagt,
då tog jag inga foton...
 
Och på tal om foton, så hade jag
för en gångs skull med mig riktiga
kameran när vi åkte iväg.
 
Men det är ändå bara mobilfoton
som hamnar här då det är så
lättsamt och smidigt ;-P
 
/Med vänlig hälsning den lata
och glupska bloggerskan 
 
 



Anonym säger

Hihi jag känner igen mig!! Kommer på mitt i eller efteråt att oj jag måste fota... ;)
Låter som om ni haft det riktigt mysigt iallafall!

Kramar Liza

2015-08-07 @ 13:28:27
Åsa säger

Jag tar däremot mängder av bilder kamera å mobil går varm 😃 vi är nu i Uppsala + 25 grader varmt å AC i bil fungerar icke Vi har inget wi-fi så det blir mobilbloggning typ bara bilder 😄 ha en fin helg kram

2015-08-07 @ 18:32:49
Znogge säger

Så länge som det gäller musslor har jag överseende! Ett stort sådant får jag tillägga ;-)

Kram

2015-08-07 @ 23:28:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Ing-Britt säger

Hej finaste!
Måste nog säga att i gämförelse med mig är du en toppenbloggerska....jag kommer mig ju inte för att skriva överhuvud taget längtre. Måste allt skärpa mig på den fronten, tycker ju att det är roligt sen är det en bra källa till att gå tillbaka och se vad man gjorde för typ ett par år sedan.
Ni verkar ha haft en riktigt bra vistelse i Göteborg och hunnit med en hel del. Skulle gärna åka dit igen jag också, vi har ju knappt varit nån stans den här sommaren. Eftersom att T bytt jobb så fick han jobba väldigt mycket o nu ser vi sååå fram mot Turkietresan. Ska bli så skönt att bara vara en vecka.
Hoppas ni får en skön helg i stugan och återigen avundas jag friheten i ditt arbete men har nog tyvärr inte den självbehärskningen att ha ett sånt fritt jobb ;).
Kramar i massor <3<3<3

2015-08-08 @ 09:37:43
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Jessica Högberg säger

Ha ha, ja uselt!! ;) Låter som ni haft en toppenresa!!

2015-08-08 @ 09:54:42
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Sarah säger

Ja älskar oxå o plocka snäckor :) Vilka stora ni hitta :) <3

2015-08-08 @ 15:09:03
URL: http://CheerSarah.devote.se
Life of Johanna säger

Jag förstår dig, förr var jag duktig på sånt, nu tar jag bara kort på Hugo haha! :)

Låter iaf som ni hade det kanon i götet :)

Tack snälla du för berömmet om bloggträffen, gör mig riktigt glad

2015-08-08 @ 20:41:05
URL: http://lifeofjohanna.se
Natahlie säger

Läs gärna mitt senaste inlägg "vart ser du dig själv om 10 år?" , jag har ställt en fråga till alla som läser, och de skulle va jätte kul om du svarade :) Du får också gärna delta i min veckans blogg, jag drar 3 vinnare imorgon. Kram finis! <3

2015-08-08 @ 22:04:47
URL: http://nouw.com/Mariinos
Cassandra säger

Fin blogg du har :)

2015-08-08 @ 23:01:27
URL: http://sensor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: