Gött!

 
Jag har jobbat fram till nu,
men är ändå inte riktigt klar
med det jag tänkt mig...
 
Så det får bli några timmar jobb
i morgon med efter att jag varit
med barnen hos frisören.
 
Nu väntar nygriljerad julskinka
på tunnbröd med senap och
ett stort glas must på mig :-)
 
Aldrig är väl julskinkan så 
god som när den är nygjord
och man tar första tuggan...
 
Mums!
 
 



Johanna - Mamma till Leija säger

Hoppas du blir klar imorgon & att skinkan smakar utsökt! Nu har L lagt sig (hoppas hon somnar snart!) & jags ka göra lite bilder & se på bönderna kl:20. Kram

2015-12-22 @ 19:04:02
URL: http://skuggis.wordpress.com
ansepanse säger

hoppas att du inte har alltför mycket kvar att göra så att det går fort undan i morgon
här blir det inte någon julskinka i år, vi äter kalkon istället
Sv: tack för julkortet med det fina pyssel som Luran <3 och Bogge <3 gjort, det är jättefina och långtbortimormor blev varm i hjärtat
tack ni fina som bor där på Sockenvägen
massor av kramar till er alla <3 <3

2015-12-22 @ 19:31:16
URL: http://kinaguld.blogg.se
Lizas Lantliv säger

Åh va gott!!
Snart kan jag oxå ta en tugga för här puttrar den på spisen...
Ja den där snön jag önskade mig till jul den kan jag nog titta i månen efter...

Trevlig kväll!

Kramar!

2015-12-22 @ 20:27:18
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com
Ing-Britt säger

Gokväll finaste!
Hoppas allt är bra med dig och att julfriden infunnit sig hos er. Här känns det som om tiden rasat iväg och jag har ännu inte fattat att det verkligen är jul nu. Har inte alls någon julkänsla iår...jag som annars älskar den här tiden innan jul. Tror jag jobbat för mycket och imorgon jobbar jag 16h så jag hoppas T fixar det sista..hur som så blir det ju jul iaf. Skinka har vi köpt färdigkokt och den griljerar jag imorgon när jag kommer hem från jobbet så det blir o lukta gott i huset trots fusk ;). Hoppas din skinka smakade riktigt gott vilket jag inte tvivlar på.
Och du så himla fint ni fått det på lilla toan...ser mycket mera ut som du än en gullig toa med skärgårdskänsla. Ser fram mot att få se mer från er rust och att du fortfarande är nöjd med sovrummet är ju inte konstigt, är ju sååå snyggt.
Ser att Liza nämner snö, har ni en vit jul...alltså snö ute om ni har alkoholfri glögg eller ej är ju upp till er ;). Jag önskar det vore lite vitt utanför mitt fönster men här regnar det o är över 10 grader varmt :/
Önskar dig nu en riktigt god jul om vi inte hörs något mera innan. Skickar även med en varsin julkram till Svea och Holger <3 Massor av julkramar till dig <3<3<3

2015-12-22 @ 21:31:29
Netti Starby säger

Det låter riktigt smarrigt :-D Kram

2015-12-22 @ 21:38:17
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: