En egen art

 
En äkta 'martinus galius spontanius'. 
 
 
Min granne hon är speciell hon <3
 
Har haft feber och låg mer eller mindre
däckad igår, men idag känns det bättre
som tur är.
 
Här på orten är det nämligen hemvändardagar
i helgen, och då brukar det vara trevligt att gå
ut och träffa folk och surr lite (mycket).
 
Barnen är hos mormor och morfar så jag 
och maken kan gå ut tillsammans :-)
 
Just nu är vi hos grannen och ska grilla
och äta gott tillsammans innan vi går ut.
 
 



Linda / CandyGirl säger

Nej inte feber igen... krya

2015-07-11 @ 21:47:42
URL: http://www.candygirl.nu/
Britt säger

Stackars dig ,du måste ha något i kroppen som inte vill gå över.Men jag får hoppas att du har haft en trevlig kväll.Med god mat och dricka,och träffat många vänner.Kram

Svar: Det var en verklig toppen kväll! Och sedan har vi haft några toppendagar i stugan med verklig fiskelycka där Bogge fått dra massor av fina abborrar :-) hoppas besöket med släkten från Härjedalen var lyckat, din gryta och nötkaka lät goda! Och så hoppas jag att ni tog er ut och lyssnade på musik och fick det trevligt - vädret till trots! Önskar dig en fortsatt fin vecka! Själv ska jag börja projekt städa källaren som jag skjutit på till en sådan här regnig dag... Kram!
Therese Bjärstig

2015-07-12 @ 10:50:27
åsa i åsele säger

Vi kommer kanske till Dorotea i morgon då Elin kanske ska gå på bio :)
Ska Ni eller barnen på bio i morgon kl 15?
kram

2015-07-12 @ 11:04:49
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: