Pyssel med stenar

 
 
 
Bläddrade i en veckotidning och
hittade detta pyssel gjort av stenar
som jag tänkte tipsa om.
 
Luran är en riktig stensamlare, 
och så älskar hon att pyssla.
 
En limpistol, stenar, och drivved
är det enda som behövs :-)
 
Sedan lär jag ha fullt av stenfötter
och andra kreationer här hemma...



Faster säger

En såndär tavla måste jag ju göra till min nya salong! :-)

Svar: Ja visst är den söt! Tänkte på dig faktiskt då jag såg den 😀
Therese Bjärstig

2015-07-25 @ 22:15:30
Linda / CandyGirl säger

men vad fiffigt.

2015-07-26 @ 10:48:06
URL: http://www.candygirl.nu/
ansepanse säger

vilka söta fötter :) jag är också stensamlare, en vuxen stensamlare
måste se om jag kan hitta stenar som skulle passa till fötter
kramar <3

2015-07-26 @ 18:40:46
URL: http://kinaguld.blogg.se
christin säger

Tjena!

Det blir med andra ord familjen Bjärstig....? Skulle väl göra sej på din bro så att alla känner sej välkomna. Du minns väl sången "man ska vara rädd om fötter...."

God fortsättning!!

Svar: Bara jag får tid att pyssla så... Just nu är jag inne i en plöjabokperiod så det blir inte så mycket gjort ;-P Ha en riktigt fin vecka! <3
Therese Bjärstig

2016-01-16 @ 15:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: