Första skolavslutningen

 
 
 
I dag är det sista dagen på konferensen,
och efter lunch påbörjar jag resan hemåt som
går från Trondheim till Oslo, vidare till Stockholm
innan jag ikväll landar i Vilhelmina och sätter
mig i en taxi som tar mig hem till Sockenvägen.
 
Tyvärr innebär detta att jag missar Lurans första
skolavslutning, men pappa och lillebror är ju där
så det ska nog gå bra <3
 
 
 
 
 
 
Luran har själv valt sina examenskläder,
och innan jag åkte fick jag byta hennes
örhängen till ett par med stenar i samma
färg som skorna och klänningen.
 
Jag håller tummarna att det är varmt
nog för klänning, men jag har även lagt
fram ett par svarta leggings och en
svart kofta som hon kan ta på om
det skulle behövas.
 
Hoppas få se lite kort och få höra hur det
gått i kyrkan då jag kommer hem, för Luran
var nog lite nervös och pirrig över att stå där
framme i kyrkan och sjunga för alla
föräldrar och syskon.
 
Bogge var i alla fall laddad, han ser fram emot
att höra sin favorit "Guld och gröna skogar" :-)
 



åsa i åsele säger

Så fin klänning, gillar färgen :) Luran kommer ju vara finast i hela kyrkan <3
Tråkigt Du inte kan närvara men ibland "stör" jobbet livet ;-) Huvudsaken är ju att hon har pappa å lillebror där :)
Kallt å blåsigt, det är mer "överdragisar å mössa" väder än klänning.
kram

2015-06-11 @ 08:36:32
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Tina säger

Åh så fina kläder! Jag missar också skolavslutningen idag tyvärr. Jag har ingen möjlighet att ta mig ifrån jobbet, men pappa är där och efteråt hämtar farmor och farfar så det blir nog bra ändå. Hoppas resan hem går bra! KRAM

2015-06-11 @ 10:02:39
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
Farmor säger

Å v a fina kläder,jag trodde jag var ledigkväll men icke och in´gen ville byta.Men varsin ros får dom av farmor.och 120 plättar är gjorda.visst ska jag hämta dom i morgon.vi höres på fredag kram.

Svar: Gulle dig<3 sitter på flygplatsen i Trondheim nu och snorar. Så skönt att få åka hem!!! Och barnen följer nog gärna och sover över, så vi hörs/ses i morgon! Kram
Therese Bjärstig

2015-06-11 @ 12:33:09
Ing-Britt säger

Hej raraste!
Hoppas du haft en givande resa och hunnit se dig omkring i den vackra naturen som Norge bjuder på.
Synd att du inte hittade kameran men brukar bli riktigt fina bilder med mobilen oxå.
Tråkigt att du missar Sveas första skolavslutning men det är oftare vi som lider än barnen själva <3. Väldigt söta kläder, hoppas även vi får se nån bild.
Här hemma har vi haft riktigt bråda dagar inför imorgon och jag har knappt startat datorn men nu är jag på jobbet och här blev det nåt haveri så då passar jag på ;). Gör mitt sista skift idag innan semestern så nu hoppas jag vädret vi har idag stannar i ca:3 veckor.
Krya nu på dig och hoppas resan hem går bra, ta massa nässpray när du flyger.
Kramar i massor <3<3<3

2015-06-11 @ 15:38:39
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Linda / Candygirl säger

Synd att missa.. men tur att någon annan kan gå. Jag ska strax smita från jobbet och gå på ungens sjätte skolavslutning. HIttills har jag varit på alla.

2015-06-12 @ 07:16:45
URL: http://www.candygirl.nu/
Jessica Högberg säger

så tråkigt att missa första!! du får säkert massor av bilder=)) Fin kommer hon vara i alla fall!!

2015-06-12 @ 09:28:57
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
åsa i åsele säger

Guld och gröna skogar fick även vi höra :)
Jag hoppas Du nu är hemma, välbehållen, kram

2015-06-12 @ 17:27:59
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Johanna - Mamma till Leija säger

Hoppas det gick bra på konferensen & skolavslutningen! Snygg outfit Luran valt!

2015-06-12 @ 19:11:50
URL: http://skuggis.wordpress.com
Anonym säger

åh så fint, Luran <3 har öga för det som är vackert
massor av kramar <3

2015-06-17 @ 19:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: