Smått galen

 
 
 
Grym abstinens efter att gå/springa,
men fortsätter vila då jag känner av hälsenan.
Klättrar dock på väggarna och känner 
mig rejält stressad inför St Olavs.
 
Jag har istället roat mig med att
plöja igenom makens bokföring,
en syssla jag alltid skjuter på
in i det sista...
 
Och som grädden på moset så
gick Bogges glasögon av och
är nu obrukbara :-(
 
Tro på tusan att man känner sig
smått galen?!?!
 
 



Johanna - Mamma till Leija säger

Snyggo! Trist med pajjade glasögon :/ Kram

2015-06-07 @ 20:53:18
URL: http://skuggis.wordpress.com
Linda / CandyGirl säger

Åh.. trasiga brillor är ju ingen hit. Hoppas ni får fixat dom snabbt.

2015-06-07 @ 21:58:10
URL: http://www.candygirl.nu/
Livet på citronodlingen med Skorpan och Loppan säger

Åh nej va dumt med glasögonen... :(
Hoppas veckan blir bra utan missöden :)

2015-06-08 @ 06:13:56
URL: http://pysen73.blogspot.it/
Anonym säger

God morgon finaste!
Hoppas du haft en lugn o skön helg. Själv har jag jobbat hela dagarna. Men har även planerat och pysslat lite inför kommande studentfirande på fredag. Börjar bli riktigt nervös då vi ännu inte fått tag i stolar o bord så det räcker 😰😘. Just nu är vi iaf på väg till roligheter då vi ska till S-Holm o hämta nya båten som äntligen kommit 😀.
Tråkigt med Holgers glasögon, hoppas det kan fixa sig inom kort tid. Du kanske gjorde rätt som köpte en tårta istället för nya lotter. Men jag tror ändå att din otur snart vänder o allt flyter på som smör i solsken.
Ha nu en underbar start på veckan vännen.
Kramar i massor ❤️❤️❤️

2015-06-08 @ 06:56:27
znogge säger

Vilken otur med hans glasögon! Ingen rolig utgift alls...

Kram

2015-06-08 @ 07:37:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
maria at inredningsvis säger

Haha SKÖN bild och vågat att lägga ut :) Hoppas du haft en kul helg med mycket festligt.

Om du gillar balkongtips kan du kika in till mig idag :)

ha en kanonvecka

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

11:an säger

Och galet snygg😂😘

Svar: Du ä snäll du 😝
Therese Bjärstig

2015-06-08 @ 21:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: