Plåtburkar

 
 
 
Plåtburkar är utan tvekan underskattade,
de kan användas till massor!
 
Snygga att ställa pennor, linjaler etc. i,
eller kanske sminkborstar/penslar?
 
Själv ska jag spara på mig ett gäng konservburkar
och plantera suckulenter och kaktusar i dem.
 
Har även sett de som gjort lampor och
liknande av dem, så det är väl som vanligt
bara fantasin som sätter stopp!
 
Här är det ännu en ljuvlig vårdag, så på
lunchen ska jag ta mig ut på en promenad
utmed skoterspåret tänkte jag.
 
Förhoppningsvis kommer jag hem med
lite fina kvistar och grenar, eller rent av
lite blåbärsris. Vi får se...
 
Det enda jag vet är att jag längtar ut i
skogen, men att jag får nöja mig med att skriva
om skogens upplevelsevärden nu på förmiddagen
innan jag själv får ut och njuta av skogens
sociala värden på lunchrasten ;-)
 
 



znogge säger

Plåtburkar har en rå skönhet som tillsammans med växter och blommor blir väldigt fin!

Kram

2015-03-12 @ 09:53:15
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

Nu har solen försvunnit hos mig.

Elin har som sagt skidor på gympan, karate i kväll... hon får träning hon :)
I morgon ska Elin på utflykt med klassen till Trillviken - Trillen vet Du väl vart det är ;-)
den som vill får pimpla.

Jag hoppas Du tar Dig ut i naturen, kram

2015-03-12 @ 12:08:03
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Julia säger

Håller verkligen med! Jag använder konservburkar till i princip allt, så himla smidigt!

2015-03-12 @ 21:19:55
URL: http://juliaoflund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: