Bara på brickan

 
 
 
Någon morgondagg, kvittrande fåglar
eller knoppar som brister tycks inte
finnas här. Vart tog våren vägen?!
 
I brist på annat så har jag klippt av ett 
par kvistar av hägg och syren som 
jag satt i en glasflaska, och som 
nu börjar bli gröna :-)
 
Veckan har rivstartat och jag har haft fullt
upp med diverse möten, handledning,
intervjuer och annat praktiskt som gärna
skulle ha varit gjort redan i går...
 
Så jag är lite off i bloggvärlden som
ni kanske märkt, men jag läser alla 
kommentarer ni lämnar efter er <3
 
 
 
 



Johanna - Mamma till Leija säger

Och det enda som spricker här är regnmolnen... Pissväder! Jag som ville ut & fota solnedgång nu när jag fick en barnfri kväll/natt...

2015-05-18 @ 21:08:05
URL: http://skuggis.wordpress.com
Livet på citronodlingen med Skorpan och Loppan säger

Det kommer förhoppningsvis snart.
Glöm inte att andas lite mellan alla uppgifter!

2015-05-18 @ 22:07:44
URL: http://pysen73.blogspot.it/
Znogge säger

Även här har våren kommit av sig men den ska väl ta nya tag! Så vacker din bricka blev :-)

Kram

2015-05-18 @ 22:11:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda / CandyGirl säger

ja det går lite trögt känns det som.. fast björklöven växer fort... :-)

2015-05-18 @ 22:30:19
URL: http://www.candygirl.nu/
Britt säger

Ja var har den sköna våren tagit vägen,allt ligger stiltje som man säger.Men när värmen kommer då exploderar allt som ska görs både ute och inne..Det är ju kallt att ha ytterdörren öppen.Men ett vårtecken är att igelkotten har börjat gå över våran gård,hunden blir som galen.I förrgår höll han på att springa över honom,hittade en tagg på benet.Då är han inte en gammelhund som är stel i sina leder.
Visst skulle det vara mysigt med en liten bebis,men det är också skönt när de blir lite äldre.Du är ung det kan bli en sladdis sen..Ha en bra dag.Kram

Svar: Ja det är som du skriver, bara värmen kommer så lär det bli grönt i ett nafs! Men i går då jag och luran var ute och joggade behövdes både mössa och vantar... :-/ Trist!Och så skoj med en igelkott, barnen här vill så gärna se en, men det är oerhört sällsynt man ser en här i inlandet tyvärr. Hade däremot en igelkott som bodde i mitt kvarter då jag studerade i Umeå, och även han var intressant för min dåvarande hund, fick plocka en tagg ur nosen på honom... Och ung?! Du är snäll du, men nja, mitt bäst före datum passerar snart så någon sladdis blir det inte, får nöja mig med syskonbarnen. Tror inte heller ryggen skulle palla en till graviditet... Och på tal om rygg, hur är det ställt med dig, vad händer och sker, har du fått besked vad som felar i ryggen efter röntgen? Och vad de föreslår som åtgärd? Massa kramar <3
Therese Bjärstig

2015-05-19 @ 06:43:05
Pauline säger

å vad fint!

2015-05-19 @ 16:43:40
URL: http://lillafrokenhurtig.se
Anonym säger

men idag såg jag små musöron på björken! /Linda

Svar: Ja äntligen!!!! Nu skiftar det faktiskt i grönt ute! Och snart svär man över att man måste klippa gräsmattan 😜
Therese Bjärstig

2015-05-19 @ 23:07:08
Tina säger

God morgon fina du! Kikar in för att lämna en STOR KRAM! Hoppas ni mår bra och att solen vill lysa på Er idag! KRAM

2015-05-20 @ 07:49:12
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
Lizas Lantliv säger

Så fint på brickan!!
Här såg jag svalorna idag!
Va mysigt med en liten kusin!

Ha det fint!

Massa kramar!!

2015-05-20 @ 12:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: