Impulsshopping

 
 
 
 
När jag impulsshoppar brukar det oftast
vara skor, träningskläder eller möjligtvis
någon inredningspryl.
 
När maken impulsshoppar så blir det ved ;-p
 
Och med tanke på hans arm så kan jag 
inte annat än att tycka att det var klokt av
honom om vi ska ha någon ved till
kaminen i vinter.
 
 
 
 
 
 
Dock hatar både jag och min rygg att
stapla ved, men även det blev lindrigt då
Krille och Tom hjälpte oss <3
 
Och min snälla bror hjälpte till att
ta fram och få upp studsmattan.
 
Även det är vi tacksamma för!!!
 
Guld värt med nära, kära och grannar
som ställer upp då vi behöver assistans.
 
Ett fång🌹till er alla!
 



åsa i åsele säger

Impulsshoppa ved låter ju lite trist just nu men till hösten/vintern är det ju nice med en värmande brasa :)
kram

2015-05-24 @ 19:55:23
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Ing-Britt säger

Hejsan finaste!
Så himla skönt för er med färdighuggen ved, ett klokt beslut av Magnus och så snällt av era vänner att hjälpa till. Här blev det inte mycket eldat i vintras så vi har en hel del ved kvar till den kommande vintern.
Så snyggt med olivträd, måste nog köpa mig ett jag också...vill ju försöka få lite stämning i sommar som på varmare breddgrader och då hör väl olivträd till :).
Idag har jag målat mest hela dagen men fy vilken tid det tar och sååå ont i axlarna och nacken jag får. Är nog tur jag inte blivit målare...måste vara det tråkigaste som finns.
Ha nu en riktigt skön kväll, kram Ing-Britt

2015-05-24 @ 19:57:17
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
TantGlad säger

Vi inpulsshoppar nog helt olika saker. Ved är ju en vettig inpulsshopping i alla fall haha
Måndagskram

2015-05-25 @ 04:55:07
URL: http://tantglad.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: