Skirsjö Gård levererar!

 
 
Som jag tidigare skrivit så var vi på
kosläpp på Skirsjö Gård i förrgår,
vilket verkligen var uppskattat av
både stora och små trots att 
vädret inte var det varmaste.
 
 
 
 
Och i dag plingade det till i telefonen!
 
Det var ett meddelande från Cilla och 
Tobias som driver gården, jag hade vunnit
tredjepris i deras tipspromenad :-)
 
Så nu väntar ett paket gott tunnbröd 
på mig, och dessutom vann grannen
andrapris, två paket tunnbröd!
 
Snacka om att vi fick valuta för
det kosläppet ;-p
 
Och för er som är sugna på tunnbröd
så bakar de och säljer! Tips!



åsa i åsele säger

Grattis till vinsten :)

Var finns denna gård? Har de en gårdsbutik?

kram

2015-05-16 @ 11:35:03
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
ansepanse säger

grattis till vinsten, tunnbröd som är så gott
nu har jag läst ikapp och förundrar mig över hur du hinner med allt, nu när jag inte bloggar tänker jag ofta på hur jag hann med allt då, fast det gjorde jag kanske inte :) nu läser jag rätt mycket istället vilket jag inte hann med då
vilken härlig vistelse ni hade i staden, förstår att busisarna gärna vill göra om det snart igen :)
idag är det mulet här och det ska visst bli regn i eftermiddag, jag tog en längre promenad med Nemo och Sluggo nu på förmiddagen och i kväll blir det bastu :)
önskar er alla en härlig helg
massor av kramar till er alla <3

2015-05-16 @ 11:37:32
URL: http://kinaguld.blogg.se
Farmor säger

Grattis va kul,kram till er alla.

2015-05-16 @ 11:57:08
Mamma Malin säger

Åh tunnbröd som är så gott. Blev helt förvånad över det här med kosläpp för kan inte minnas att jag har läst så mycket om det som i år. Förstod inte alls vad folk skulle åka o titta på kor för :p

2015-05-16 @ 13:32:15
URL: http://www.mammamalin.se
Johanna - Mamma till Leija säger

Mysigt med kosläpp & grattis till vinsten! :)

2015-05-16 @ 16:49:43
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: