Höstmys

 
 
 
Det gäller att göra det bästa av situationen nu
då det ändå blir ett par dagar med VAB.
 
Vi myser till det så gott det går!
 
Luran hade sovmorgon på sitt schema som hon
exempelvis kunde nyttja då jag inte jobbade.
 
Och när jag inte passar upp på Bogge så har jag
fortsatt att putsa fönster, klä om kökssoffan
och göra höst här hemma.
 
 
 
 
 
 
Och så kom farmor ned med en ny
laddning plättar (140st!) och bjöd mig
och Bogge på fiket där vi lunchade.
 
Sedan fick barnen även var sin
tidning att roa sig med, så Bogge är
nog rätt nöjd trots allt över gipset ;-P
 
 
 
 
 
Barnen fick dessutom post i dag,
var sitt vykort från Britt i Orsa <3
 
Och hör och häpna, även där
var det hundar involverade!
 
Så nu tror barnen att det är
hundar som är de bästa
brevskrivarna *fniss*
 
 



Anonym säger

Hejsan finaste!
Men du vad tråkigt för lilla Holger och hans arm. Men jag hoppas att han inte har ont längre i armen. Det är bra att han blir lite bortskämd så det mildrar allt det besvärliga.
Vad duktig du är som putsar fönster och höstar till det, de skulle jag också behöva när jag kommer hem.
Här har vi det helt underbart men kanske lite väl varmt 37 grader i skuggan så det blir inte mycket se sig om utan mest bara bad o sol.
Ha nu en fortsatt fin vecka.
Kramar i massor ❤️❤️❤️

2015-09-03 @ 07:19:11
Anonym säger

jag bytte också till höstgardiner i köket igår och flyttade några hyllor, där jag har mina teburkar, till en annan vägg i köket, det blev också att jag fick flytta några tavlor, det blev mycket bättre så här tycker jag
jo, nog kan hundar skriva både kort och brev :)
massor av kramar <3

2015-09-05 @ 11:29:45
URL: http://kinaguld.blogg.se
ansepanse säger

nej, anonym är jag inte, det var jag som just skrev
<3

2015-09-05 @ 11:30:14
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: