Solsken i blick

 
 
 
Här rullar allt på i 110
för tillfället, och det är som
sagt svårt att få tiden att 
räcka till...
 
Det känns som hur mycket
jag än betar av så finns det 
ändå lika mycket som är
ogjort :-(
 
Och så denna väntan,
väntan på att ansökningar
och artiklar ska granskas och
att man ska få besked.
 
Vi väntar dessutom och hoppas
att mamma ska bli piggare,
men trots att tiden går så
blir det inte bättre.
 
Snarare tvärt om?!
 
Oerhört frustrerande för
oss anhöriga, för att inte tala
för mamma själv som måste
igenom detta långdragna.
 
Slut på gnäll, jag tror på en
vändning och bättre tider!
 
Jag har solsken i blick nu då
jag hämtat ut solbrillor med samma
styrka som mina glasögon.
 
Ser ni en Dame Edna look alike
så är det med stor sannolikhet 
bara jag ;-p
 
 
 



Miranda säger

Man ska stanna av ibland! Testa mitt liv ;-) Livet är för kort för att bara springa och gör alla nöjda ♥ Ha en fin kväll ♥

2016-04-13 @ 19:18:40
URL: http://www.nogg.se/fjellripa
Anonym säger

Hälsa fröken Ruth många krya på sig kramar från Albin med familj!

Svar: Det ska jag göra - tack! ❤️
Therese Bjärstig

2016-04-13 @ 19:19:08
Linda / CandyGirl säger

Men huga... hoppas det vänder och blir lättare snart.

coola brillor. Slipade ögon är ju kanon när man inte har linser. Har hunnit avverka några jag med...

2016-04-13 @ 21:31:57
URL: http://www.candygirl.nu/
Znogge säger

Så jobbigt och tråkigt att din mamma inte blir bättre. Hoppas verkligen att det vänder...

Kram

2016-04-13 @ 21:36:27
URL: http://znogge.wordpress.com/
Marie Nilsson säger

Å vad snygga!! Avis.. /Marie

Svar: Och grymt sköna, undrar bara vart solen tog vägen?! Typiskt. Hoppas allt är bra med dig och de dina 💝
Therese Bjärstig

2016-04-14 @ 07:09:08
christin säger

Javisst är det jobbigt när man ser att kära Mor inte blir bättre....Men det kanske tar sin tid, hon måste vara riktigt orkeslös efter denna tid som hon varit sjuk.
Du ska se så himla skönt det är med solbriller, jag har själv och det är himmelskt att ha när man kör bil oxå allra helst när det har kommit nysnö. Vi har varit ute på skaren med dogsen och det är fantastiskt att kunna fara överallt så där.
Njut en liten stund av den fina dagen!

Kram! Christin

Svar: Ja det är så frustrerande som anhörig att inget konkret kunna göra och att de inte hittar felet som gör att hon nu mår så illa :-( men har samlat ork och energi med ledighet och lite tid i skogen i helgen, hoppas ni med har haft en mysig helg! Kram
Therese Bjärstig

2016-04-14 @ 09:54:21
åsa i åsele säger

Så tråkigt att Din mor inte blir bättre.
Jag hoppas hon får all hjälp hon behöver från vården.
kram

2016-04-14 @ 15:16:03
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Popprinsessan säger

Jobbigt för din mamma att hon inte blir bättre... Hoppas verkligen att det vänder nu!
Trevlig helg & kram!

2016-04-15 @ 09:30:17
URL: http://www.popprinsessan.se
ansepanse säger

stackars din mamma, mina tankar går till henne, hon har lidit nog tycker jag, hoppas att det går åt rätt håll snart
massor av kramar <3

2016-04-16 @ 18:27:51
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: