Genvägar

 
 
Precis som i fjol storbakar 
jag på Görans konditori :-)
 
Varför baka om man inte gillar 
det särskilt mycket?!
 
Bogge har ju bakat syltkakor
och Luran och jag har gjort två
omgångar saffransbullar + att
de gjort julgodis och kakor
hos mormor så nu finns det
godsaker så det räcker och
blir över här hemma.
 
 
 
 
Och när vi kom hem så hängde ett
paket till Luran på dörren från hennes
kille som hon först tänkte lägga
under granen och vänta med att 
öppna tills i morgon...
 
Men hon kunde inte hålla 
sig som tur var - för i paketet
låg en verkligen toppen present!
 
Dock bör den hållas kyld
så nu vilar den i kylskåpet.
 
Perfekt och passande present ❤️
 



Amanda Jona [SPONTAN] säger

Nu blev ju jag himla nyfiken på vad det var i paketet, haha ;)

2016-12-23 @ 15:42:44
URL: http://spontan.blogg.se
ansepanse säger

nu blev jag nyfiken :)
kramar

2017-01-01 @ 19:06:22
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: