Böcker jag läst i januari

Denna plus en till bok är påbörjade och
kommer förmodligen vara färdiglästa
innan veckan är slut...
 
 
 
1. I sanningens namn, Viveca Sten. 2/1
2. En man som heter Ove, Fredrik Backman. 6/1
3. Anhörig, Katerina Janouch. 10/1
4. Blod på snö, Jo Nesbo. 17/1
5. Britt-Marie var här, Fredrik Backman. 19/1
6. Öppnas i händelse av min död, Liane Moriarty. 24/1
 
 
Många kör ju bok/läslistor för hela året,
men jag är en som läser i perioder så jag
smyger igång med en läslista för januari
till att börja med, så får vi se sen...
 
I brist på löpning så tog jag mig
tid att läsa lite istället på lunchen/
och om kvällarna.
 
I februari hoppas jag få till mer träning
än de 30 min promenad per dag som jag
började med i slutet av januari.
 
Jag är så sugen på att komma igång
med löpningen, men både hals och rygg
säger att jag nog ska läsa böcker ett par
dagar till innan jag testar ;-P
 
Vad är ert bästa boktips?
 
 
 



åsa i åsele säger

Heja Dig, bra gjort. kram

2016-02-01 @ 17:48:37
URL: http://naltanorrland.blogspot.se/
Marie Nilsson säger

Karin Brunk Holmqvist! Potensgivarna är den bästa! /Marie 😀

Svar: Noterar och tar med mig det boktipset! TACK!
Therese Bjärstig

2016-02-01 @ 17:49:04
Petra säger

Hej! Kul att du oxå gillade att måla. Avkopplande ja, minst sagt.
Mm planering e ju bra. Men nu blev Cornelia sjuk igen. 39,8 graders feber nu ikväll.... Suck. Men vabbruari är ju här.
Älskar oxå läsa. Men de går i perioder. Tidningar enbart ibland o böcker ibland. Katarina Janouch sista serie om barnmorskan är så bra. Tror de e sex böcker hittills. Annars älskar jag ju all chicklit.
Ha en bra måndag kära du. Ja o en brs vecka oxå såklart

2016-02-01 @ 20:47:30
URL: http://mittlivmittval.webblogg.se
Popprinsessan säger

Läser också i perioder. Har alltid läst mycket, men nu tar "tyvärr" bloggar lite för mycket tid.. Gillar böckerna av Denise Rudberg & Camilla Läckberg. Och Jojo Moyes. Innan barn gillade jag att läsa psykologiska thrillers, men nu tycker jag att det är för jobbigt.
Har ett gäng olästa böcker liggandes hemma, borde nog göra en inventering :-)
Kram

2016-02-02 @ 12:38:52
URL: http://www.popprinsessan.se
ansepanse säger

Jojo Moyes är bra, den senaste jag läste var "Livet efter dig", den rekommenderar jag varmt, "Etthundra mil" är också bra, så har jag "Sista brevet från din älskade" liggande, den tar jag vad det lider
kramar <3

2016-02-04 @ 19:21:19
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: