Energi

 
 
 
Efter en natt med bråkig rygg
som gjorde att jag valde att 
sitta uppe till närmare två
med jobb så kände jag
att jag behövde lite
endorfiner.
 
Jag vaknade vid sextiden, 
och fick sällskap av Luran och
Elina i soffan där vi myste och 
såg zombies på SVT-play.
 
Ute var det närmre 20 minus,
så jag drack kaffe och avvaktade.
 
Men plötsligt slog det om och 
började snöa, så då begav jag
mig ut på en jogg.
 
Jisses så skönt! Och gråvädret
och den tidiga timmen gjorde att
jag i princip var helt själv ute. 
 
Gillar den känslan!
 
 Väl hemma blev det frukost
och dusch inna kalasandet
drog igång...
 
 
 
 
 
 
Och så här såg Bogges 
glass med extra allt ut ;-p
 
 
 
 
 
 
Kusinerna och grannarna kom,
men den viktigaste gästen var
utan tvekan Loke som är Bogges
bästa, bästa vän ❤️
 
 
 
 
 
 
Att få hål på pinatan var
inte det lättaste men till sist
så fick Bogge hål på den!
 
Nu bygger killarna lego, 
men ska strax åka med 
pappan i huset på bio.
 
Även Luran och Elina ska gå
på bio så jag blir själv här
hemma och ska då passa
på att stöka undan
och tvätta lite.
 
Kan nog bli en lur med då
natten gör att jag är lite
gäspig och trött ;-p
 
 



Emma säger

Fina 6-åringarna. <3 Som när jag frågade Loke häromdagen om det skulle bli pirrigt att börja skolan till hösten & då säger Loke "Ingenting känns pirrigt eller nervöst för jag har alltid Holger vid min sida. Vi skyddar alltid varann" .

Svar: Ja dessa killar ❤️ De är så fina tillsammans och jag hoppas de hamnar i samma klass till hösten!!! Det skulle kännas bra i mammahjärtat. För de är så måna om varandra även om de ryker ihop lite ibland, men det är väl det som är äkta vänskap!
Therese Bjärstig

2016-02-27 @ 13:33:34
åsa, lite eljest säger

Skönt när barna har goa kompisar, läste Emmas kommentar här ovanför... det är viktigt med vänner.

Huvva så besvärligt med Din rygg,
jag hoppas Du slipper ha lika ont kommande natt.

kram

2016-02-27 @ 14:14:57
Linda / CandyGirl säger

ja det var verkligen extra allt på den portionen. :-)

Hoppas din rygg är bättre idag.

2016-02-28 @ 18:23:56
URL: http://www.candygirl.nu/
Anonym säger

glass med extra allt, inte dåligt det på Bogges <3 eget födelsedagskalas, vad fint det låter, bästa, bästa vän, mm det är viktigt att ha i den åldern
kramar <3

2016-02-28 @ 18:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: