Hjärtansdagen

 
 
 
 
Som så många andra dagar är
väl Alla hjärtans dag ett jippo
som framförallt handlarna
tjänar på.
 
Så här har vi inte firat dagen
på något särskilt sätt.
 
Men barnen har förärat oss 
med en mängd fina kort 
dagen till ära och det
värmer ju så klart!
 
 
 



Anonym säger

En sådan hälsning värmer verkligen gott <3

Kram

2016-02-14 @ 16:01:47
URL: http://znogge.wordpress.com/
ansepanse säger

jo men viss är det så, jättesött kort
här har vi heller inte firat med presenter och paket men lite vänlighet har vi gett varandra :)
här har vi haft en strålande vacker dag med lite snö på backen och några minus mitt på dagen, nu går temperaturen neråt har jag sett och det kan gå ner till -10 i natt om det vill sig
massor av kramar så här på söndagskvällen, önskar er alla en fin start på nya veckan

2016-02-14 @ 18:23:38
URL: http://kinaguld.blogg.se
åsa i åsele säger

Alla <3 dag är absolut mest till för handeln.

Elin har oxå tillverkat alla <3 dag kort.

I morgon nytt besök hos tandläkaren,
jag har värsta ångesten,
men nått måste göras,
kan inte fortsätta så här.

kram

2016-02-14 @ 19:05:09
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Jessica Högberg säger

Egna kort är verkligen helt ok😀

2016-02-14 @ 23:20:16
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Britt säger

Håller med dig att det är ett jippo som någon gör sig pengar på.Jag skickade en hälsning till en som jag gillar och samlade barnaskaran min och bjöd på tacos som var kryddad med mycket kärlek.Men det gör vi ofta ändå...
Gratta Luran från mig med en bamsekram..
Här nere är det kallt -18 idag,men hellre det än regn och plask.Men det blir nog en underbar dag med sooool.
Väntar på att jag ska få operationstid så man kan röra på sig utan att få ont,det blir bara värre i ryggen.Nu ska jag åka ner till mina goungar och kramas några timmar.Önskar dig en bra dag.Kram

Svar: Ja att vara tillsammans sådana här dagar och högtider är för mig det viktigaste <3 Lät som ni hade det gemytligt! Här blir det tacos och mys med farmor och farfar samt lurans faster med sambo och bäbis ikväll, så vi drar ut lite på firandet, Luran konstaterade nöjt att hon fått paket i fyra dagar på rad, vilket föranledde ett tjut från lillebror som då bölade att då måste han med få det då han fyller år... de är rara de små ;-D Vi startade dagen med minus 20 men nu är det strålande sol ute och en fin vinterdag, det är härligt nu när solen börjar värma... Massor av kramar till dig <3
Therese Bjärstig

2016-02-15 @ 08:18:28
Lizas Lantliv säger

Vilket gulligt kort!
Vi firade dagen på Ikea o så fick jag en blomma av maken...

Lämnar ändå en STOR kram till dig! ♥

2016-02-16 @ 13:33:26
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: