Fyndat lokalt

 
 
Vilka fynd vi gjort idag på 
vår lokala sportbutik!
 
Barnen har dragit iväg och 
växt och var i skriande behov
av nya tunna skaljackor.
 
Luran fick en lila och Bogge
en blå jacka från Bagheera som är
både vind och vatten avstötande.
 
Dessutom blev det ett par
skor till Bogge, och då det var
halva priset på allt slutade det
ganska precis på 500 kr.
 
Fynd i mina ögon!
 
Även igår fyndade jag lokalt
men då hemma i Byn på handlarn
som har massor av delikatesser över
charkdisk och på hyllorna.
 
Jag kan varmt rekommendera
brieosten med piripiri och lime! :-)
 
Nu väntar lite tacos och så ska jag
fortsätta plöja säsong 4 av Orange is
the new black som släpptes igår.
 
 
 
 



Britt säger

Halva priset det är rea tycker jag,då har man fyndat...Jag är lite lat att gå i affärer,fyndar ibland på nätet.
Här spöregnar det,så här står skorna i skotorken efter promenaden..Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.Men jag gillar att vara ute och gå i regnet.
Tacos lät gott,men här blir det tonfisksallad.Men man skulle nog ätit en varm soppa istället.Önskar dig en skön helg.Kram

Svar: Ja affärer är inte riktigt min gre, så jag är glad åt det lokala utbudet som ibland kompletteras med nätet då plånboken styr ;-) Regnat i massor även här, men som du skriver, inget dåligt väder, å jag gillar faktiskt att vara ute då det regnar, uppfriskande och så skönt sedan då man kommer in i värmen å får en kopp kaffe! IDag så blåser det, och det tycker jag nästan är värre... Hoppa nu att du har en riktigt fin vecka och midsommar framför dig <3 KRAM
Therese Bjärstig

2016-06-18 @ 15:18:00
åsa i åsele säger

Snygga skor.

Bra att handla lokalt,
betyder ju att affärerna finns kvar...

Dock betyder ju priset en hel del,
vart man väljer att handla,
det går ju inte att välja lokalt,
om det blir mycket dyrare,

Elin shoppade en sminkväska på Salig Röra (loppis)
det blev allt... jag funderade på nya kaffekoppar :)

kram

2016-06-18 @ 16:41:40
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Anonym säger

Det är kul att fynda... och är det lokalt är det liksom extra bra.

Idag har vi inte direkt fyndat.. men väl handlat en jäkla massa godsaker till frysen. Mums... bläckfisk, krabbdelar, dumblings.

Thishoppen... i love

2016-06-18 @ 23:35:38
Znogge säger

Det var verkligen prisvärt och bra så grattis till fynden!

Kram

Svar: Har flera ggr försökt titta in till dig men din sida (och flera andra wordpress) står liksom bara och "tuggar" - grymt frustrerande!!! Dels är jag ju nyfiken av mig och vill se dina uppdateringar, dels så vill jag ju kunna plita ner några kommentarer då jag är i farten, surt! Men skickar en hälsning här så vet du iaf varför jag inte kikar förbi för tillfället :-/
Therese Bjärstig

2016-06-19 @ 11:25:17
URL: http://znogge.wordpress.com/
Johanna - Livet vid havet säger

Härligt med fynd! :)

2016-06-20 @ 20:49:11
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
ansepanse säger

det är alltid bra när man kan få tag i sådant man behöver för nedsatt pris
kramar <3

2016-06-22 @ 18:14:43
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: