Lugnet

 
 
 
I fredags åkte vi till stugan 
och öppnade upp där för 
säsongen.
 
Städade och renbäddade.
 
Tyvärr har sista tidens resande
gjort att ryggen bråkar mer 
än vanligt så det blev en 
lugn helg i stugan.
 
Löpning var inte att tänka
på, men en liten promenad 
hankade jag mig iaf ut på
tillsammans med Bogge.
 
Mestadels har jag legat
i stugan och sträckläst boken
Kvinnan på tåget och bara 
njutit av fågelkvitter och
lugnet som infinner sig
så fort man är i stugan.
 
 
 
 
 
Vi har även ätit gott,
på Bogges begäran blev
det surströmming igår till
middag. 
 
Grillat och rökt fisk har
vi också gjort :-)
 
Och guldkanten var utan
tvekan ett godis från Island
med choklad och lakrits till
ett glas rött.
 
Nu är vi dock hemma, 
maken klipper gräs och jag
tar mig an tvättberget.
 
Jag har även fått fina 
morsdagspresenter av 
barnen dagen till ära ❤️
 
Ska fortsätta att njuta av lugnet, för i
morgon rullar allt på i 120 igen då
jag inleder veckan med en dag i
Umeå för diverse möten.
 
Önskar er alla en fortsatt fin
söndag och morsdag!
 
 



Johanna - Livet vid havet säger

Härligt att bara koppla av i stugan! Hoppas det går bra i Umeå imorgon! Kram <3

2016-05-29 @ 19:49:34
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
Linda / CandyGirl säger

låter skönt - förutom ryggen då... hoppas det bättrar sig. Jag skippade all löpning förra veckan eftersom jag har haft aningar om en hals. Höll mig till styrketräning istället. Inte dumt det heller - men mycket tristare.

2016-05-30 @ 20:06:43
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: