Är huvudet dumt...

 
 
...får kroppen lida.
Så sant. Verkligen.
 
Varför lyssnade jag inte på
Luran som sa att jag INTE 
skulle testa?!
 
Jag hämtade ut barnens 
airboard idag och skulle
givetvis testa den...
 
Kan meddela att jag höll på
slå ihjäl mig då jag stöp
baklänges, skrubbade upp min
vänstra armbåge, och knäckte
min redan onda rygg.
 
Glasögonen flög av, Luran skrek
och jag skrek som en stucken gris då det
gjorde lika ont som att föda barn och
dessutom höll jag på dra ner 
akvariet i fallet.
 
Tur i oturen att det inte var gubben
som testade för då hade han
garanterat brutit något 😂
 
Så nu ligger jag nedbäddad i soffan
och mår som jag förtjänar.
 
Jag och Luran ska ha myskväll 
då vi är själva hemma.
 
Pappan är borta och jobbar och
Bogge blev kvar hos mormor,
morfar och lille Teppo när vi 
var dit för att gosa valp.
 
Kan lova att det var en underbar
liten krabat, var omöjligt att 
inte bli charmad ❤️
 
 
 



ansepanse säger

du skulle verkligen ha lyssnat på Luran <3, hon är en klok tösabit, usch då, det kunde ju förstås ha gått ännu värre, men hur blev det med din rygg nu? hoppas att du inte orsakade något farligt
vilken liten sötnos Teppo är, mitt hjärta riktigt smälter
vad roligt för er två tjejer att vara ensamma och ha myskväll
Sv: jag glömde skriva om ljusslingan, J köpte en ny och jag satte upp den förra torsdagen, det lyser upp så grant ute på altanen nu
massor av kramar <3

2016-11-10 @ 19:05:01
URL: http://kinaguld.blogg.se
ansepanse säger

förresten, namnet Teppo, är det norrländskt eller samiskt eller något sådant? fint namn är det i vilket fall
kramar <3

2016-11-10 @ 19:08:41
URL: http://kinaguld.blogg.se
åsa i åsele säger

Idag har jag sett första adventsljusstaken tänd,
i ett fönster på hyreshuset närmast Simhallen såg jag alltså en tänd elljusstake.
Lite tidigt kan jag väl tycka ;-)

Så himla söt liten valp,
helt bedårande <3

Stackars Dig, Du borde ha lyssnat på Din dotter.
Jag hoppas Du har mindre ont i morgon.
Du måste vara försiktig.

kram

2016-11-10 @ 20:23:00
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Miss Baby Peaches säger

Men vilket söt hårboll!

2016-11-10 @ 21:00:22
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Jenni säger

Ajaj! barnen var sugna på att välja såna där brädor som preime men vi stoppade det...tur var nog det för gissar nog att jag skulle vilja prova också men de ser ju livsfarliga ut :P

Hoppas du inte har alltför ont idag!
Valpar är ju så söta...men säg inte det till G, han vill skaffa en till, jag är inte lika på...

Ha en fin helg!
KRam

2016-11-11 @ 11:37:02
Linda/Candygirl säger

Men fy då... hoppas verkligen det inte blir någon långvarig värk.

Det är väl inte dom som börjar brinna när man laddar dom? Se upp vid laddningen i sånt fall. Så huset blir kvar.

Och receptet ska ut på bloggen. Glömde lägga ut det förra julen så jag har fått leta för att hitta det. Nu har jag det så på bloggen ska det.

2016-11-13 @ 22:41:21
URL: http://www.candygirl.nu/
Marie Svensson säger

Känner igen det där.. Får för mig lite då och då att prova nya saker. Började för ett par månader sedan på ridskola. (Har aldrig ridit förut). Har hunnit både bli trampad och trillat av. Men inte lyssnar jag på alla "olyckskorpar". Man ska inte dö nyfiken är mitt motto ;-) Men ont gör det ibland.. //Marie

Svar: Wow! Coolt 👍🏻👏🏻 Är allt lite avis, har bara testat en gång men att ruda var ju så skoj! Kram
Therese Bjärstig

2016-11-14 @ 08:37:55
Johanna - Livet vid havet säger

Aj! Ta det lugnt! P.S Ladda den under uppsikt. Kollegans tjejs hus brann ner pga en airboard...
Så mysigt med en liten valp :)

2016-11-18 @ 09:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: