Ljusa tips

 
 
 
Ny vecka som jag tyvärr
rivstartar med trista mail och
besked som omkullkastar
mina planer på lite 
olika sätt.
 
Men som alltid är det till
att laga efter läge, allt brukar
ju ha en tendens att ordna sig.
 
 
 
 
 
 
Men jag försöker mysa 
till vardagen med lite doftljus
och så massor av te för halsen.
 
 
 
 
 
 
Jag kan tipsa om att Blomster har
fått hem massor av fina lyktor och 
doftljus som kostar lite extra men
då det går till barncancerfonden
är det toppen tycker jag!
 
 
 
 
 
 
En budgetvariant för den
som vill finns annars på
bästa Wiks!
 
 
 
 
 
 
Just detta har tre vekar
och doftar vanilj.
 
 
 



åsa i åsele säger

Jag kanske gör ett besök i Dorotea nästa vecka,
Wiks å Blomster behöver bli besökta :)
Men jag hör av mig innan - om vi kanske kan träffas,
eventuellt på onsdag... nästa vecka alltså.

kram

2016-11-14 @ 20:40:52
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Linda/Candygirl säger

Gud så snygga... luktar dom gott också?

Hoppas allt som gått snett rätar upp sig.

Svar: Doftar kanon! 👍🏻 Fast slår inte hyacintdofyen 😜
Therese Bjärstig

2016-11-15 @ 19:35:41
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: