Ketchupeffekt?

 
 
 
Jag fortsätter att gå omkring
med ett leende, för på jobbfronten
är det förvisso väldigt mycket nu
men det gör inget då det händer
saker och man ser resultat.
 
Ikväll kom beskedet om minor 
revisions på en artikel som varit
inne i systemet galet länge.
 
Jag längtar verkligen tills
vi kan bocka av denna och 
får den publicerad...
 
Efter drygt ett år och nio månader
känns det som om det är på tiden ;-p
 
Barnen har varit på onsdax
och väl hemma har Luran gjort
sin matte läxa och jag packat
ner frukt, låneböcker och fixat
Bogges gympakläder inför
morgondagen.
 
Imorgon är det dessutom 
Lurans tur att ta skolfoto.
 
Så nu blir det sängen för oss
alla tror jag minsann!
 



Days by Johanna säger

Hoppas ni snart får artikeln publicerad! :)

2016-09-21 @ 20:39:23
URL: http://nouw.com/daysbyjohanna
åsa i åsele säger

Jag hoppas Ni snart får artikeln publicerad.

Här har vi "gjort slut" med Onsdax/Tisdax ;-) jag tycker Elin har gjort sitt... 4 år räcker ;-)

Eller egentligen är det väl så att jag inte tycker det ska vara för många uppbokade kvällar,
Elin har karate 2 kvällar veckan och det är tänkt hon ska börja ridning... om det finns plats.

Ha en fin torsdag, kram

2016-09-22 @ 08:37:52
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: