Mot skogen!

 
 
I natt så har Selma sovit
över hos Bogge, och Luran
hos Ellie. Kul när kusinerna
tycket om och vill vara 
med varandra!
 
Nu har de ätit frukost, 
borstat tänderna och 
fått på sig kläderna, 
så strax beger vi oss.
 
Maken är redan i skogen
med Bus, och nu så åker
jag och släpper av barnen 
hos svägerskan och sedan
vidare till "min" skog :-)
 
Skitjakt!
 
 
 



Lena i Wales säger

Låter som upplagt för en riktigt bra dag!

2016-09-24 @ 11:15:29
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
åsa i åsele säger

Hur går det för Er där i skogen,
har Ni älg eller är det mest björn?

Tilldelning älg verkar ju rätt orättvist,
på vissa marker är det gott om dem,
å på andra är det relativt tomt.

Vi har varit å klappat ren idag...
jag, Elin å min mor :)
höstmarknad på hembygdsområdet.

Jag trotsade förkylningen,
jag hade ju lovat... å det man lovar ska hållas.

kram

2016-09-24 @ 13:39:14
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: