Solo

 
 
 
Ikväll är jag och maken
solo här hemma, då Luran
åkt till farmor för att ha tjej-
kväll med övernattning och
Bogge ska sova över hos
sin kompis Loke.
 
Så då ska vi passa på att
sitta ner och äta en middag
och njuta av lugnet ;-)
 
Dessutom kan det nog bli lite
bubbel även idag eftersom
Ulf och Marita var förbi med
en flaska champagne
och en fin solros.
 
Tuuusen tack ❤️
 
 



Znogge säger

Även om man snabbt saknar barnen så kan det verkligen vara skönt med en kväll på tu man hand! Perfekt med bubbel då :D

Kram

2016-09-16 @ 18:10:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Frida - Vita Villan säger

Passa på att njut ordentligt!
Kram!!

2016-09-16 @ 18:32:40
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Britt säger

Stort Grattis till docent titeln det måste kännas skönt.Och att du och gubben fick rå om varandra med lite fredagsmys.
Själv får jag mysa med min fyrbente vän, här jagas det älg tors-sön.Idag har de spöregnat nu på morgonen men jag tror att det börjar klarna upp.Så det blir väl att "hoppa" i kläderna och dra gamgubben ur sin hundbädd.För han har ju varit ut på tomten några gånger så han tycker nog att de är skönare att ligga inne....
Önskar dig en skön helg.Stor Kram

Svar: Tack (sent om sider)! Det känns verkligen skönt, och nu idag ska vi som sagt fira det rejält! Här ha vi nu haft uppehåll på älgjakten, och det har varit skönt så man hunnit med annat ;-) Men ändå nästa vecka har jag semester igen i en vecka för att jaga, vilket jag längtar till. Oktoberjakten är min favorit. Varmaste kramarna <3
Therese Bjärstig

2016-09-17 @ 07:50:29
Johanna - Livet vid havet säger

Hoppas ni hade en mysig kväll! <3

2016-09-17 @ 18:05:24
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: