Tack!

 
 
Tack alla nära och kära
för gratulationer och fina
blommor ❤️
 
 
 
 
Och inte minst till er för alla
glada tillrop och gratulationer
här på bloggen, via sms och mail.
 
 
 
 
 
Maken och barnen överraskade
med tårta, kramar och fina teckningar.
 
 
 
 
 
 Men samtidig slås jag av hur
svårt vissa verkar ha att yttra
sju små ynka bokstäver i form
av ett "grattis".
 
Det måste vara 
oerhört tråkigt att inte kunna
glädjas med anda?!
 
 Själv ser jag andras framgångar
som inspiration och pepp, 
och jag tänker fortsätta att
ha den inställningen!
 
 



Carolina säger

Åh vilken fin tårta familjen överraskade med! :)

Ja, man slutar aldrig att förvånas över hur vissa människor har svårt att glädjas med andra. Livet måste bli fattigt för sådana. Delad glädje = dubbel glädje, visst? :) Och precis som du skriver inspireras man ju av folk det går bra för! :) Ha nu en fin fredag och njut extra mycket av helgen!

2016-09-16 @ 12:33:10
URL: http://www.carpia.blogg.se
Emma N säger

Här kommer ett litet sent grattis! Ser ut som ett härligt firande. Ha en toppen helg. Kram

Svar: Tack snälla du! Ska fira med go maten ikväll :-) Ha en toppen helg du med, och så ett grattis i efterskott tanten ;-) 💕🎂
Therese Bjärstig

2016-09-16 @ 12:37:42
Nina säger

Stort grattis till dig! Så härligt. Å den tårtan såg inte så dum ut. Fira på! Och trevlig helg 💞

Svar: Tack snälla, känns så skönt så jag ska tillåta mig njuta några dagar av känslan :-) Finns tårta kvar om du är sugen ;-) och en trevlig helg till dig med!
Therese Bjärstig

2016-09-16 @ 15:09:20
åsa i åsele säger

Så fin tårtan ser ut och vackra blommor.
Det är väl så att för vissa tar avundsjukan över, tyvärr, men de mår ju sämst själva av sitt eget beteende.

Jag blir i alla fall glad när det går bra för dem jag känner, precis som jag blir ledsen då det sker olyckor.

Jag hoppas Ni får en fin fredagkväll å än en gång GRATTIS!! KRAM

2016-09-16 @ 16:18:35
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Linda/Candygirl säger

Menar du på allvar att folk inte kan säga GRATTIS... missunnar dom dig framgång... hm... strunta i dom och njut av att det går bra för dig. :-)

2016-09-20 @ 12:37:57
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: