Påskkärring

 Min älskade påskkärring ❤️
 
 
 Åhh... Äntligen LEDIG!!!
 
Som jag längtat och behöver dessa
påskdagar för att varva ned och vila.
 
De senaste veckorna har varit sjukt
intensiva, jag satt med en ansökan till 
nio i går kväll och gjorde min sista
intervju tre i eftermiddags...
 
Och som grädde på moset fick jag
en artikel på retur, inte direkt den start
på ledigheten jag hade önskat :-(
 
Men nu är barnen hos farmor och
farfar (vi åker dit i morgon bitti) för
påskfirande och fisketävling.
 
Själv håller jag på att grädda en
skaldjurspaj och ska strax in med
en lax och sparris paj i ugnen.
 
Påsk är för mig god mat, 
umgänge och en bra bok i 
en härlig mix kryddat med 
ljuvlig utevistelse och fiske!
 
Som tur är har jag Läckbergs 
senaste bok på lut som jag nog
ska kasta ned mig i soffan med i
väntan på att nästa paj gräddas :-)
 
Glad Påsk 🐣
 
 



åsa i åsele säger

Läckbergs nya bok finns även här hos mig :)

Påsk är väl den helg jag gillar bäst.

Jag hoppas Du får en skön ledighet,

kram & Glad Påsk <3

2017-04-13 @ 21:00:28
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Znogge säger

Vilken söt påskkärring ni har!

Kram och glad påsk!

2017-04-14 @ 10:50:59
URL: http://znogge.wordpress.com/
ansepanse säger

universums sötaste påskkärring <3 konstaterar långtbortimormor
själv beställde jag alla Läckbergs deckare, förutom just den sista, de andra var till specialpris så jag slog till
kramar <3

2017-04-17 @ 13:10:12
URL: http://kinaguld.blogg.se
Johanna - Livet vid havet säger

Så skönt med lite ledighet! <3

2017-04-20 @ 12:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: