Balans

 
 
Idag åkte jag med ungarna
till Junsele djurpark, och på vägen
dit hämtade vi upp mormor som följde
med oss på vår lilla tripp.
 
Det var mååånga år sedan sist,
och djurparken var rätt snabbt 
avklarad ;-)
 
 
 
 
Bogges favoriter var nog
dessa vackra och färgglada
fåglar samt näsbjörnen.
 
 
 
 
Själv gillade jag nog björnarna
mest, frågan är om han spelar 
luftgitarr på benet, stretchar
eller utövar yoga?!
 
 
 
 
Då det regnade och åskade medan
vi åt lunch så stängde de ner pariserhjulet
av säkerhetsskäl, men ungarna hoppade 
lite hoppborg och körde bilar iaf.
 
 
 
 
 
Och så hann de klättra, gunga
och leka i Loke-landet :-)
 
Sedan åkte vi då himlen åter igen
blev svart och åska och regn var
på väg in.
 
Kort men intensivt!
 
På väg hem så stannade barnen
kvar hos mormor och morfar där 
de blir i någon/ra dagar.
 
Så nu är jag hemma själv, har rensat
kylen på rester och njuter av att vara
helt ensam - behöver det för att
få balans i tillvaron.
 
Men redan i morgon lär jag
önska att de var hemma igen ;-)
 
 
 



Netti Starby säger

Vilken härlig dag och jättefina bilder! :-D Kramis

2017-08-01 @ 19:02:25
URL: http://nettistarby.blogg.se/
åsa i åsele säger

Sådan tur Ni hade med vädret,
här fick vi 1 dm snö ;-)

Vi hade tänkt djurparken idag... men vädret kändes osäkert så vi ändrade oss.

kram

2017-08-02 @ 14:33:44
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
christin säger

Tänk när vi for med en busslast med glada barn ifrån Svanaby till djurparken.... Har kort där Gicken och tant Ruth är med, men du var nog för stor för att vilja följa dit. När Mora Träsk hade underhållning....det var ju en höjdare.
Ack så länge sedan.

Kram!

Svar: Ha ha vet du, mamma och jag pratade just om denna moraträskresa, och blir man för stor för dem?! Jag var med 😂👍🏻🙈
Therese Bjärstig

2017-08-02 @ 18:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: