När dagen inte räcker till

 
 
Ikväll har det blivit nattsuddande
igen för att arbetsdagen inte
riktigt räckt till...
 
Nu är det några riktigt intensiva
veckor men en massa saker på
gång, men sedan ska det väl 
lugna ner sig hoppas jag.
 
Får ta en nattmacka med mammas
goda tunnbröd och abborre som 
pappa fiskat och rökt och krypa
till säng så jag orkar med 
morgondagen.
 
Och hur var det nu fick man 
bättre syn av fisk, eller var det
så att man blir smartare, nej nu
vet jag, man blir mätt å belåten!
 
 
 



Lena%20i%20Wales säger

Vet verkligen vad det innebär när tiden inte räcker till, men nu fick jag en stund över och ville titta in och önska dej en bra dag!

2017-08-16 @ 12:36:22
Popprinsessan säger

Mums vad smarrigt!

2017-08-16 @ 21:52:04
URL: http://WWW.popprinsessan.se
Frida - Vita Villan säger

Åh så gott med rökt fisk! Vi har inte fiskat en enda gång iår, hoppas grabbarna kan få tid och ge sig ut.
Och det där med nattsudd blir det allt som oftast här. Tycker inte att jag hinner någonting på dagarna. Elvira är så mammig och vill helst att jag ska bära henne eller åtminstone hålla mig väldigt nära.
Vårt bröllop närmar sig nu med stormsteg och det är en del fin kvar, även om jag försökt vara ute i god tid. :) Kramar

2017-08-20 @ 13:23:31
URL: http://fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: