Oro

 
 
Inatt just efter fyra vaknade
jag av att Bus krampade i bakbenen.
 
Jag kände igen symptomen från
förra gången (april 2013) då Bus
hade ett epilepsianfall :-(
 
Då jag sedan dess läst på allt jag
kommit över och varit i kontakt med
veterinär kändes det dock som jag
hade bättre koll.
 
Tog tid på anfallet och det var tack
och lov kort och rätt milt.
 
Tydligen vanligt att det kommer då
hundar vilar eller tom sover snarare
än då de är aktiva under motion/jakt.
 
Nu väntar vila och observation
i 24 timmar och sedan får vi se
om medicinering behövs...
 
Bus var dock inte medtagen utan
sitt vanliga jag nästan direkt efteråt
till skillnad från för fyra år sedan och
det mildrar oron lite iaf.
 
 



åsa i åsele säger

Meen fyy tar det aldrig slut på otrevliga händelser,
känns som om både Ni och vi har hamnat i nått märkligt negativt energifält å drabbas av hemskheter om å om igen.

kram

2017-08-02 @ 11:20:45
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Znogge säger

Men vilken obehaglig känsla :(

2017-08-02 @ 12:20:09
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: