Förbrerett

 
 
Allt är förberett och klart,
mat så väl som dukning.
 
Alla paket vilar under 
julgranen och traditionsenligt
blir det ingen vinst på Bingolotto.
 
Precis som det ska ska vara
med andra ord ;-)



Angelica Wåhlin säger

Men åh, vilken fin dukning!!

Svar: Tack snälla du 💕
Therese Bjärstig

2017-12-23 @ 22:56:43
URL: http://angelicawahlin.se/
Anonym säger

God morgon Finaste! Tittar in lite snabbt för att önska dig o de dina en riktigt God Jul. Hoppas ni får en mysig dag med massa värme god mat o eventuellt ett besök av självaste Tomten.
Vill även passa på o gratulera er till ert köp av sommarstuga...vilket härligt läge o kommer bli sååå bra när ni blir klara 👍🏻
Massor av julkramar från Ing-Britt
🎄🎅🏻🤶🏻✨❤️

Svar: En riktigt god jul hoppas jag att du med haft/har ❤️ Och att du får ett fint slut på året! Här bakade jag just en resa till Kroatien med familjen, och så ska vi fixa stugan till sommaren, så jag hoppas och tror att 2018 blir ett kanonår! Kramar i massor!
Therese Bjärstig

2017-12-24 @ 07:30:55
Linda/Candygirl säger

Fint dukat. Och smart att nyttja uterummet så du kan duka i förväg. Här ska vi ju använda köket under dagen så nån dukning innan middagen funkar inte.

God Jul på dig.

2017-12-24 @ 09:06:49
Znogge säger

Precis! God jul önskar jag er <3

2017-12-24 @ 10:26:17
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

GOD JUL <3 kram

2017-12-24 @ 10:34:20
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: