Ge och få

 
 
Det tycks som om man ger
så får man tillbaka på något
sätt i slutänden.
 
Både goda och mindre goda
handlingar brukar visa sig.
 
I veckan fick jag denna fina
julgrupp för något som jag ser
som en självklarhet, men nog
värmer uppskattningen ❤️
 
 
 
 
Idag betalade jag tillbaka 
lite till grannen och fick med 
mig två extra barn hem på
middag och lek.
 
Kul att kunna återgälda alla
de gånger mina ungar häckat
där och sovit över ❤️
 
 
 



christin säger

TÄNK att du kanske är en snäll människa, wow.... Så det är bara att njuta av det och värmen i magen och hjärtat....

Ha en fin dag men halka inte omkull!!

Svar: Ha ha tänk om, känner mig mest som en ettrig My ;-) och ja idag är isdubbar ett måste, var rejält halt då jag var ut med hundarna, men sedan var stövlarna mer passande, fy för slask! Kram härliga du ❤️
Therese Bjärstig

2017-12-20 @ 10:04:01
Znogge säger

Lika roligt att både ge och få tycker jag. Visst känns det gott i båda situationerna.

Kram

2017-12-20 @ 14:24:29
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda säger

Perfekt ju. Och vilken vacker julgrupp.

2017-12-20 @ 15:39:04
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: