Hemmets lugna vrå

 
 
Som jag njuter av att det är helg och
en lugn dag här hemma efter att ha
flängt till Umeå och Lycksele.
 
Inga planer alls annat än att stöka lite
här hemma och storhandla inför jul.
 
I morse jobbade jag undan
ett utkast till årsrapport som mina
kollegor får ta en vända innan
 det kommer åter till mig.
 
Så just nu känner jag verkligen
lugnet och julefriden bokstavligen!
 
 
 



ansepanse säger

vad skönt! Du är verkligen värd lite lugn och ro. Här har jag tänkt byta en del mattor idag. Vi har nämligen köpt nya mattor både till vardagsrummet och hallen. Då blir det extra julfint eftersom mattorna är alldeles nya. Självklart kommer de att få vara där sedan, de gamla är slitna och ska slängas
massor av kramar till er alla och en fortsatt trevlig helg <3 <3

2017-12-16 @ 13:20:52
URL: http://kinaguld.blogg.se
Znogge säger

Visst kom helgen i rättan tid! Vilken fin stjärna förresten :D

Kram

2017-12-16 @ 14:13:28
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: