Kärlek och fika

 
 
Vilken toppendag!
 
Vi har hunnit storstäda
huset och sedan smet jag och
gubben iväg och lunchade.
 
Men innan vi åkte tittade
goaste grannen förbi med en
så fin present - muggen och
fatet är verkligen mitt i prick!
 
❤️ ❤️ ❤️
 
 
 
 
Jag slank även in på tur och
retur i min jakt på en glöggryta
med värmare, jag gick bet på det,
men kom däremot hem med en 
påse gröna julkulor :-)
 
Så nu har vi en riktig välfylld
julgran, nästan Disney varning.
 
Men ska det vara så ska det.
 
🎄 🎄 🎄
 
Nu tänker jag kasta ned mig i
soffan och njuta av julledighet,
fika och det goda livet!
 
Ps. Jag försöker kommentera hos
dig Åsa, men de sista tre veckorna
verkar inga av mina kommentarer
nå fram?! Ds.
 
 



Znogge säger

Vilken kärleksfull kopp att dricka ur!

kram

2017-12-22 @ 14:21:18
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda/Candygirl säger

men åh vilken fin mugg...

2017-12-24 @ 09:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: