Polarn o pyret

 
 
 
När jag var i Stockholm så
passade jag på att slinka in
på Polarn o Pyret för att köpa
present till nyaste lilla kusinen.
 
Dock är ju bilen på verkstaden
efter min incident så jag köpte 
en lite större storlek då det kan
dröja lite innan vi kan leverera
presenten och träffa den 
lilla prinsessan.
 
 
 
 
Och jag hann även med att fynda
en underbar nattskjorta till mig själv,
älskar mönstret! ❤️
 
 



Marie Svensson säger

Å vad fint! Får hålla koll på mellandagsrean sedan. Kommer ju ett litet barnbarn i mars <3 Såg ut att bli en liten tjej denna gång :-) //Marie

Svar: Ååååå så mysigt med ett litet barnbarn till ❤️ Här r jag så sugen att snusa bäbis hos svägerskan men då bilen är på verkstad får vi vackert vänta med det... kram!
Therese Bjärstig

2017-12-04 @ 07:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: