Ut på tur

 
 
Idag åkte jag och Luran till
Åsele på tur, tänkte köpa skoterskor
och termosmugg på Axbergs för mitt 
presentkort, men inget fanns hemma :-(
 
Däremot var Åsa och Elin hemma
så dem hälsade vi på och hade en
trevlig eftermiddag ❤️
 
 
 
 
Det var så mysigt och juligt på 
Berget så jag tror nästa att Åsa 
lurats att hon inte gillar julen så
värst mycket 😜
 
Men då  jag är eljest tog jag
med tulpaner får nu längtar jag
efter vårvintern!
 
Jag och Åsa drack kaffe och pratade
medan Elin och Luran roade sig, och 
redan när vi åkte frågade Luran när 
hon skulle få träffa Elin nästa gång :-)
 
Snart lovade jag!
 
 
 
Och för er som begriper så begriper 
ni, för er andra är det inte lönt att 
förklara. Men här är den magiska 
mattan som vovvarna älskar!
 
Själv har jag landat här hemma, 
fått middag i magen och stökat 
undan tomtarna. Så nu tänker 
jag pusta ut i soffan.
 
 
 



Åsa i Åsele 😶 säger

Tack för besöket och för den härliga buketten med tulpaner 😶 kram

Svar: Tack själv ❤️❤️❤️❤️❤️ hoppas vi ses snart igen och jag jobbar på att hitta en lösning på att kunna kommentera hos dig, sjuktbirritwtande att inte kunna skriva hos dig... är ju liksom en daglig vana! Å japp nu är julen ett minne blott jär, men lugn, snart åker påsken fram 😜😂🙈🐔🐥🐣
Therese Bjärstig

2017-12-28 @ 19:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: