Då, nu och framtid

 
 
Idag har jag ägnat mig
åt några tillbakablickar,
lilsom planerat för framtiden.
 
Fjolårets konferens på Island lär
vara svårslagen vad gäller miljön
och rent upplevelsemässigt.
 
Men rent innehållsmässigt hoppas
jag att årets konferenser i Tampere,
Umeå och Göttingen levererar.
 
Skönt att ha bokat in och lagt
upp en grov planering för 2017,
och ett lite mer detaljerat schema
fram till sommarens semester.
 
Dock så låter jag nuet styra och
försöker planera in luft och möjlighet
till improvisation i såväl i arbetslivet
som privat, det är nyttigt för ett
kontrollfreak som mig :-)
 
 



Znogge säger

En viss ram är bra att ha men lite flexibilitet är säkert inte fel i kombination med den.

Kram

2017-02-09 @ 19:46:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

Framförhållning och planering är ju svåra ord för mig ;-) men ibland är det ju nödvändigt.

Att sia om framtiden är svårt... rätt som det är kommer det ett gupp ;-)

Men för att få logistik att fungera med barn, hund å hem förstår jag att Du behöver ett ramverk.

Ha en fin fredag, kram

2017-02-10 @ 07:31:12
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: