En gåva

 
 
Tänk att vi fick en sådan
gåva för nio år sedan då vi
blev föräldrar till vår
älskade Luran ❤️
 
Åren har gått fort, och jag värdesätter
varje dag och minut med denna
underbara och kloka lilla
människa.
 
Är det något som jag skämmer 
bort henne med så är det kärlek
och tid - det finaste man kan ge
sina barn enligt mig.
 
Givetvis blev det lite paket
också i morse, bland annat en
ny skoterhjälm från oss och så
detta fina armband från 
långtbortimormor.
 
 Och så tårta till frukost,
för är det födelsedag så är det! 
 
 



ansepanse säger

armbandet passar verkligen till en älskad Lura-tjej <3
håller med dig om att kärlek och tid är det finaste man kan ge sina barn, det är ju det som räknas och det är det som skapar fina vuxna människor av de där små som hela tiden växer till sig
ja, är det födelsedag så är det, då får man äta tårta till frukost, så det så :)
massor av kramar till er alla och främst till födelsedagsfirande Luran <3

2017-02-13 @ 18:32:54
URL: http://kinaguld.blogg.se
Linda/Candygirl säger

Men Grattis... är det redan dags igen. Hoppas dagen blev perfekt.

2017-02-13 @ 19:02:11
URL: http://www.candygirl.nu
Ing-Britt säger

Tittar in för att ge Svea en stor födelsedags kram. Hoppas ni haft en fin dag och att hon är nöjd och glad, ett riktigt fint armband hon har fått.
Kramar i massor även till dig <3<3<3

2017-02-13 @ 19:17:04
christin säger

Tjenare! Nu är det tisdagförmiddag och jag har precis varit ut en sväng med hundarna och det är MAGISKT ute!!!! Talgoxarna sjunger sin vårsång idag och det är första gången jag hör dom göra det...
Efter så många dagars firande så måste du nästan ge dej ut och njuta av solen. Du kan ju bara gå i ett mesigt tempo det är det värt ändå.
Ha en fin alla hjärtans dag och njut!!!!

Christin

Svar: Tur man var ute då det var magiskt, i dag känns det faktiskt mindre lockande om jag ska vara ärlig... Snö, snö och snö... så skyffeln lär få jobba :-) KRAMAR
Therese Bjärstig

2017-02-14 @ 10:22:56
Cissi säger

Grattis Luran <3

2017-02-15 @ 12:54:23
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: